/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
blanke sider i IE6
Fra : papap
Vist : 227 gange
40 point
Dato : 29-11-03 11:39

OS win2k, IE6 SP1. Kører ISC på et lille lan 4 computere + lille 'server' der kører win2k. På de 3 computere virker www.dsr.dk ikke, der returneres blanke sider (står done i venstre hjørne). På en af computerne + serveren er der ikke problemer. Jeg har kørt spybot, hijackthis m.v. ingen problemer. Jeg har checket dll filer - heller ikke noget. Har prøvet at koble firewall fra - det er ikke den.

Nogen gode ideer?

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 29-11-03 12:07

Ja, det er java scripts der styrer siden, så det er i retningen java script afvikling du skal søge problemet.
Evt opdater Microsoft VM
Du skal se i broserens Funktioner - Indstillinger - sikkerhed
samt
broserens Funktioner - Indstillinger - avanceret

mvh
Jens

Kommentar
Fra : papap

Dato : 29-11-03 15:57

Tak for tippet -jeg kan jo godt vise andre sider, hvor der formentligt er java scripts, men jeg har lige opgraderet ms vm - selv om jeg mener at sp4 indeholder den nyeste version - det har ikke hjulpet. Jeg har prøvet opera og mozilla, men problemet er det samme.

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 29-11-03 16:01

Har du prøvet "Explorer 2002", jeg har det samme problem i Internet Explorer, så derfor har jeg skiftet over til "Explorer 2002", som også er gratis...

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 29-11-03 16:22

Viser brovseren nogen scriptfejl meddelelse - "Vis - Statuslinie" skal være slået til for at se det.?

Kommentar
Fra : papap

Dato : 29-11-03 16:37

jeg har prøvet explorer 2002 - samme problem. Der meldes ikke scriptfejl (statuslinje er slået til)

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 29-11-03 16:41

Har du prøvet at geninstallere Internet Explorer???

Kommentar
Fra : papap

Dato : 29-11-03 16:49

yep- ingen effekt

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 29-11-03 16:55

Lyder ret mærkeligt...
Har du prøvet at stille spørgsmålet inde på http://www.spywarefri.dk/forum???

Kommentar
Fra : papap

Dato : 29-11-03 16:57

jeg har checket alt for spyware- det er ikke det

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 29-11-03 17:09

Har du også fået kigget i HijackThis-loggen???

Kommentar
Fra : papap

Dato : 29-11-03 17:22

yep- se mit første post

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 29-11-03 17:24

Ups, overså det lige...

Kommentar
Fra : papap

Dato : 30-11-03 15:38

nu har jeg prøvet at formatere harddisk, installere win2k igen og problemet er der stadigt. Det kan vel ikke være hardware betinget (det ville jo være nuts)...

Kommentar
Fra : anja5

Dato : 30-11-03 16:14

måske skulle du lige gøre som Lasse siger og stille spørgsmålet hos dem der fra spywarefri. Tror de ved noget om den slags, for de danner førergruppen i "sikkerhed" på Eksperten så de ved noget.

Kommentar
Fra : papap

Dato : 30-11-03 17:38

Jeg tror nu ikke det hjælper - jeg har jo lige formateret harddisken og reinstalleret windows

Kommentar
Fra : als

Dato : 30-11-03 20:43

Jeg mener nu at de har besvaret sådan et spørgsmål før.