/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Gratis unlock Siemens S55
Fra : nocom
Vist : 363 gange
50 point
Dato : 27-11-03 16:15

Kan den låses op uden kabel, eller skal man den tunge gang til en unlocker og smide de kr.150.- det koster? Eller kabel som jo ikke er billigere?

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 27-11-03 22:32

Prisen på en Unlocker ligger som regl på 100,- kr.. Ellers er det hos for dyre unlockere du kommer..
Men ellers er det et gratis program der hedder Freesiemens.zip men så skal du bruge kabel.. (125,- kr.)
Så valget er dit..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 25-12-03 20:57

faktisk kan det gøres nu for kun kr.75.- Fedt! )

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 26-12-03 02:20

Eller til 59,- kr for et kabel og et gratis stykke software fra min side.. (www.helloo.dk)
Hilsen Dan