/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ISDN / Spørgsmål
10  dk 160
HJÆLP til MiniVigor!!!
Fra : patrickfridal
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 26-11-03 20:46

Hvordan får man et MiniVigor til at køre 64Kb og ikke 128Kb.... Vil gerne have svar HURTIGST muligt!!!..

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 26-11-03 22:35

Her er inst.guide, men jeg kender ikke din OS er det xp osv.
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-47595
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 27-11-03 12:19

Når driver etc. er installeret, så
1) aktiverer du "Konfiguration"s programmet
2) klik på "Opsætning"s ikonet
3) vælg faneblad "Dynamisk MLPPP"
4) I linien "Åben 2B kanalen ved opkald over" rettes tallet til 130000 (130.000)

Ved at sætte tallet for hvornår 2B kanalen skal åbnes, til en værdi som er over den hastighed som overhovedet kan opnås på miniVigor, så bør 2B kanalen aldrig blive aktiveret.

mvh. Per

Godkendelse af svar
Fra : patrickfridal

Dato : 27-11-03 12:59

Tak for svaret pallebhansen.