/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
hjælp hjælp
Fra : donti
Vist : 250 gange
20 point
Dato : 26-11-03 00:12

kan i hjælpe mig jeg har et 3310 nokia som jeg ikke kan unlock
sim-kort er ikke accepteret

p.s

haster

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 26-11-03 00:16

Nej, det kan man ikke sådan lige hjælpe dig med ...du har brug for et datakabel til 3310 og et unlockprogram

Mvh

NKSDK

Nokia unlock i Viborg

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 26-11-03 01:10

Hvis du ved hvad den er låst til kan du få en kode på www.helloo.dk for kun 50,- kr
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : I.Bechmann

Dato : 26-11-03 10:08

Hej
Hvis den er låst til Telia, så har jeg en kode

I.B

Kommentar
Fra : I.Bechmann

Dato : 26-11-03 10:09

Hej igen

Undskyld jeg læste nummeret forkert på telefonen!! Så jeg har altså ikke DEN kode

I.B

Kommentar
Fra : johs

Dato : 26-11-03 11:02

Hvis din telefon er låst til kode 1 (simlåst) kan den låses op uden kabel.
gå ind på den her side ...

http://nokiafree.org/forums/showthread.php?t=47303&highlight=remote+unlock+dct3

Han er dansker og remote unlocker dct3 tlf. Dog er det kun muligt at låse kode 1 (simlåst) op uden kabel.
På side skal du skrive dit imei=serienr. og Udbyder koden ...
Mvh johs

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 26-11-03 19:29

hej... Du kan gå ind på http://www.gratisunlock.dk der er det gratis.....

Kommentar
Fra : johs

Dato : 26-11-03 21:02

@patrickfridal

www.gratisunlock.dk kan kun unlocke dct4 tlf. ikke dct3

FORSKELLEN PÅ NOGLE NOKIA TLF. KAN SES HER
http://www.dkunlock.com/images/forskelponokiatlf.txt

Kommentar
Fra : NOiZE

Dato : 02-12-03 01:37

mail mig på mindraid@hotmail.com jeg tror jeg kan hjælpe dig

Kommentar
Fra : donti

Dato : 03-12-03 00:59

nokia 3310 sim-kort er ikke accepteret
med IMEI no:350101106936513
code:0505512 håber at i kan hjælpe mig

mvh
donti

Kommentar
Fra : btvs

Dato : 03-12-03 11:00

Hvorfor går du ikke bare til en SERIØS unlocker og betaler de 100,- det koster, så er du fri for alt det bøvl. Men pas på de useriøse unlockere der gør det billigt, de bruger som regel cracket software som de har hentet gratis på nettet, og det er som regel fuldt af fejl, idet man skader programmet når man cracker det, fordi man er nød til at fjerne en del af det.
(nu kommer der sikkert en masse vrede indlæg fra disse unlockere, om at de har unlocket så og så mange tlf. og der er aldrig sket noget....men dertil er der blot at sige, at dem der solgte Lada biler i gamle dage, havde da heller ingen vrøvl, det var en god bil, sagde de.....det kræver ligesom ikke nogen kommentarer, vel?)
Så find en unlocker i nærheden af dig på www.dkunlock.dk og få løst problemet een gang for alle.

Kommentar
Fra : johs

Dato : 03-12-03 12:27

@donti hvilken udbyder er den låst til

Kommentar
Fra : NOiZE

Dato : 14-01-04 17:06

btvs: haha det er da godt nok det lammeste jeg længe har hørt at de skal fjerne noget fra programmet når det crackes.. hold kæft hvor var det ikke særligt smart at sige. Har du overhovedet undersøgt det eller gætter du bare?? De fleste programmer som er cracket er der ikke lavet andet ved end at man har været indo og finde rutinen der bruges til at generere gyldige registreringsnøgler til programet ikke andet. Jeg er selv seriøs unlocker som har betalt for programmerne men kom ikke og sig sådan noget vrøvl igen.. Hvis du bruger en af de billige er det lige så trygt som ved en der har betalt . Jeg har selv betalt for at støtte programmøren ikke af angst for at det ikke ville virke..

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 15-01-04 12:42

Til NOiZE
Har du selv prøvet Martech programmet ?? Det der er cracked??
Så ville du også vide at det er sandt hvad btvs skriver.. Hvad med DIV 8,0??? Crack selv..???
Prøv det og så kom igen med dine kommentar!
Hilsen Dan
(en som rep. TIT efter andre unlockere som har brugt crack programmer)