/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Hvad hedder hesten ?
Fra : Perhaps
Vist : 10063 gange
1 point
Dato : 28-02-02 23:23

Hej heste kendere !

Jeg har set at Pippi har en flot hest. Jeg vil så frygtlig gerne vide hvad den hedder ? Er der nogen der ved det ? Jeg har tængt mig at mit og Kalles æsel skal opkaldes efter den !

Hilsen Per

Accepteret svar
Fra : Dr_Dydendak

Modtaget 11 point
Dato : 01-03-02 00:06

Den hedder ikke noget.
Du kan se et svar på samme spørgsmål her:
http://balbib.balk.dk/kidnet/cgi/showmsg/sb0396/715
Husk ikke at være fedtet med dine point når du spørger, det kunne jo være at ingen ville svare fordi du var fedtet.
Hilsen Dr. Dydendak

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 02-03-02 01:03

Du kunne jo bare kalde jeres æsel for hest, mon ikke Pippi ville have gjort det ?
Eller måske Pippi's hest ?

Kommentar
Fra : Perhaps

Dato : 03-03-02 11:36

Dr Dydendak
Vi har fulgt din geniale ide og kaldt Æseldrengen For Hest. Vi er lidt i tvivl om den er lidt dårlig ! ??, fordi vi har ikke hørt ham sjryde ennu ! MvH ph OG Kalle.

Kommentar
Fra : micstad

Dato : 24-04-02 09:11

Hesten hedder ifølge netproffesor :
Lille Gubben
Nogen kalder hesten også for
lille Onkel
Hvad det rigitige svar er, bliver vel stadig åben! Mvh Micstad

Kommentar
Fra : AEI

Dato : 02-05-02 19:31

Hej ph og Kalle
pippis hests navn er noget der tit er blevet diskuteret men på min gamle rideskole havde vi en der blev kaldt gubban. Vores ridelærer forklarede at den var opkaldt efter den omtalte og var blevet hentet hjem fra sverige for at tiltrække flere elever
mvh maria

Kommentar
Fra : Perhaps

Dato : 04-05-02 00:11

Hej Maria
Det er rart at der er nogen der kan huske pippis hest, - Gubban er et helt fint heste navn,- men vores æseldreng er blevet ret go' til at "lyster" sit navn Hest. såe vi har valgt ikke at kalde ham for Hest-Gubban det er for poetisk syndtes vi. Vi er også bange for at det kan gøre en forskel på hans psyke. han er joo et ungt æsel.
MV h ph og Kalle

Kommentar
Fra : kallek

Dato : 27-09-02 11:45

Hej Perhaps!
Fint navn hvis du ikke ved det så betyder GUBBAN dreng på svensk så det er vel godt til en æsel dreng

Kommentar
Fra : JydenFraJylland

Dato : 26-12-02 18:00

Hej..
Så vidt jeg ved hedder Pippis hest bare hest. Det kalder hun den i hvert tilfælde..

Kommentar
Fra : sheena7

Dato : 21-04-03 21:53

Pippis hest er en af hendes bedste venner, derfor kalder hun den ven ( GUBBAN ), dette navn bruger vi til alle de prikkede legeheste her i familien.