/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ruller til ciao....?????
Fra : CiaoStyrer
Vist : 1101 gange
50 point
Dato : 25-11-03 10:09

Kan man sætte letere ruller på en ciao..... Hvis man kan hvad skal det være for nogle.... se http://www.knallert-dele.dk..vælg vespa > ciao > variator ruller..?? Jeg har 43mm cyllinder kit på og 13mm karborator.......

På forhånd tak.......

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 25-11-03 10:37

Hvordan kan man se om man har 10mm krydspind eller 12mm krydspind på en ciao.....?? Er det ikke kun stempel der skal købes nyt af hvis man har cyllinder kit til en anden størrelse kydspind...?

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 25-11-03 13:06

ja det er kun stempel du skal bytte culinderen passer sku godt nok

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 25-11-03 17:50

Du måler med en skydelære, diameteren på din krydspind.
Nej du skal ikke købe stempel, det er kun det der passer på det tun der kan bruges. Du skal bare købe det rulleleje der passer.
Hvis krydspinden passer lidt stramt i rullelejet når det sidder i plejlstangen, er alt OK
Du bør altid skifte rulleleje, når du har motoren skilt ad.
http://www.thansen.dk/products.asp?c=186764462&n=282547042#xy
Nej du kan ikke sætte ruller på en ciao, den er født med en svingkobling, og der fåes kun den originale, som tager ved lidt over tomgang.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 26-11-03 11:35

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : Stumpo

Dato : 26-11-03 12:02

Ruller til ciao:

Jeg har skaffet mig et variator-kit til min ciao, men jeg skal bare lige have sat det på. Det er ikke helt enkelt, for jeg mangler et baghjul fra en vespa Super Bravo. Når jeg har skaffet det, er det lige til at sætte på, og så er det først nu man kan skifte ruller. Det er jo ikke vartiomatic på en standard ciao!

Hilsen Stumpo

Kommentar
Fra : Stumpo

Dato : 26-11-03 19:43

------Der findes variomatic til en ciao!!! jeg vil have pointene for det svar!! Jeg har nemlig selv et, og hvis i´kke tror på, at der findes variomatic til en ciao, så kig på denne side:
http://www.50cc.nl/plaatjes-onderd/15627.jpg

der er det!!!

jaja... det er utroligt, hvad man skal lære de unge drenge nu om dage

Hilsen Stumpo

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-04-04 16:06

CiaoStyrer:
http://www.kandu.dk/dk/spg/38507
Det spørgsmål kan jeg ikke komme til af en eller anden grund, måske kan andre heller ikke.
Hvis der ikke har været svar på det, så se om du kan trække det tilbage, og stille et nyt.
Husk katagori osv.
VH Palle Hansen