/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
JavaScript
Fra : patrickfridal
Vist : 480 gange
100 point
Dato : 24-11-03 20:53

min computer kan ikke åbne javascript??? kan man på nogen måde gøre sådan så den kan???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-03 20:58

(Engelsk Win98) Gå i menuen Tools->Internet Options..->Advanced->Restore Defaults. Vælg OK

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 24-11-03 20:59

H-klik på Internet Explorer>egenskaber>avanceret>rul ned og hak i java JIT-com...>
anvend>ok>genstart
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-11-03 21:00

Eller som molokyle siger "gendan standarder" >anvend>ok

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 24-11-03 21:06

har win XP Professional..... og har prøvet at genddane

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 24-11-03 21:10

det virker sq ikke... har lige fået ny pc.. på den gamle virkede det fint nok.....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-11-03 21:10

Har du kigget på egenskaber for internet explorer>avanceret> er der hak ved java
Emesen.

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 24-11-03 21:16

der er 3 forreskællige java... den ene er der hak i!

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 24-11-03 21:18

java JIT er aktiveret men den kan ikke åbne sådan noget som fk.s : her på kandu.dk i bruger service : 25 seneste... så åbner den et nte vindue og står der jave foran og så en hel masse bagefter

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-11-03 21:19

Den første er nok - for det har jeg. Men jeg kører også med virusprogram. hvor jeg skal sige ja til siden som jeg kommer til.
Emesen.

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 24-11-03 21:21

emesen.. du får sq bare pointene jeg tror jeg selv skal "fedte" lidt med instillingerne! Men tak for hjælpen!

Godkendelse af svar
Fra : patrickfridal

Dato : 24-11-03 21:22

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-11-03 21:45

Men ellers vend tilbage hvis det slet ikke virker.
Emesen.

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 25-11-03 13:02

min far fandt det et andet sted på kandu... så det virker nu!