/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
L.O.C HP med en masse tekster?
Fra : Pearlface
Vist : 642 gange
20 point
Dato : 24-11-03 09:09

Hey der flinke folk, er lidt ny herinde og har lidt svært ved at finde rundt, men ville lige høre om i havde nogle idé
'er om hvor jeg kan finde en masse af L.O.C's Tekster fordi kan nada finde på de internationale søgemaskiner.. som azlyrics.com osv...

L.O.C er der bare ikke.. men ville virkelig blive glad for et svar, specielt sangen Undskyld

Mvh Greggers

Kommentar
Fra : R_dinho

Dato : 24-11-03 14:28

Hey der flinke folk, er lidt ny herinde og har lidt svært ved at finde rundt, men ville lige høre om i havde nogle idé
'er om hvor jeg kan finde en masse af L.O.C's Tekster fordi kan nada finde på de internationale søgemaskiner.. som azlyrics.com osv...

L.O.C er der bare ikke.. men ville virkelig blive glad for et svar, specielt sangen Undskyld

Mvh Jama

Kommentar
Fra : Challa

Dato : 03-12-03 11:55

Hey der flinke folk.... eller... noget...
Har du prøvet på LOC's egen hjemme side?
Ellers har jeg en del af dem liggende og kunne evt. sende dem til dig...?

Mvh
Challa

Kommentar
Fra : Pearlface

Dato : 03-12-03 19:13

Jamen det kunne jo være fantastisk...

her er min email, vil være meget takkenemlig hvis jeg fik en del af LOC's tekster :D

Tak igen

gregisaev@hotmail.com

Kommentar
Fra : zzsandrazz

Dato : 04-12-03 16:08

Hey alle jeg folkens....
HAr prøvet at lede over alt... Både på mesterens egen side på danskrap.dk og div søgemaskiner og får bare ikke noget resultat...! Ka ikke finde nogen af hans tekster... Er specielt interreseret i teksterene fra dominologi....

mvh zzsandrazz

Kommentar
Fra : Dawq

Dato : 04-12-03 21:12

Challa: du må også gerne sende dem til mig .. Diotoir@ellernoget.dk :)

Kommentar
Fra : zzsandrazz

Dato : 05-12-03 08:15

Jeg ville også blive meget glad hvis du kunne sende dem til mig;) sandramadsen@jubiimail.dk..... På forhånd tak:D

Kommentar
Fra : glenn_jensen

Dato : 05-12-03 16:26

bare køb cd'en og støt L.O.C. og alle de andre musik kunstnere der er. så stop download af mp3!
de tekster som ikke findes på www.loc.nu står nemlig i coveret på cd'en

Kommentar
Fra : zzsandrazz

Dato : 05-12-03 17:45

Det er ikke fra hans nye... Jeg tænker på dem fra Dominologi...! Og jeg har fået min cd fra en ven som har smidt coveret væk! Jeg støtter sQ L.O.C. Har tænkt mig at købe hans nye cd...!

Kommentar
Fra : SleePeR1978

Dato : 12-12-03 13:13

Vil alsår os meget gerne ha et par tekster...
MoonGirl@jubiimail.dk

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 27-12-03 20:58
Kommentar
Fra : zakky

Dato : 08-01-04 13:13

Challa. Oz mig :D

determigdererher@hotmail.com

Kommentar
Fra : th5

Dato : 20-01-04 17:58

Nogen der har teksten til "engang var vi små"???? pl.
Send dem eventuelt til th5@c.dk..

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : waldus

Dato : 09-02-04 20:23

Ja for høvle da... Vil også gerne ha teksten til "engang vi var små"

hvalkussen@hotmail.com

Håber at få den...

Kommentar
Fra : Kirav

Dato : 10-02-04 14:16

Hejsa!

Vil høre om der nogle der har sangteksterne til "Inkarneret"??

Håber på hjælp!

Kommentar
Fra : jerslevdrengen

Dato : 14-02-04 16:51

Hey der her er alle teksterne fra albumet Inkarneret!!!
Håber det var noget i kunne bruge!

Kommentar
Fra : jerslevdrengen

Dato : 14-02-04 16:52

Der var den så! http://www.cozz.dk/

Kommentar
Fra : PrinsesseSimone

Dato : 30-07-04 21:04

http://www.loc.nu/ helt klart LOC's bedste hjemmeside.

Kommentar
Fra : PrinsesseSimone

Dato : 30-07-04 21:06

Retning:

http://www.loc.nu/ helt klart LOC's bedste hjemmeside. Der er ''undskyld'' ''engang vi var små'' og alle de andre.

Men jeg kan ikk finde ''Inkarneret'' og ''Hva' så homie'' det er nogle af de eneste jeg ikk kan finde. Er der nogen som kan hjælpe mig? :)

Kommentar
Fra : PrinsesseSimone

Dato : 30-07-04 21:09

Engang vi var små

Jeg er født og opvokset i 8210
Min mor stod i en boghandel min far han kørte lastbil
Fik første gang en på hovedet af en kommode
Jeg var typen der kun ville spille mur hvis de yngste stod
Havde en sølvgrå bmx så jeg ku flex
Drømte mere om at røve BR end jeg drømte om sex
Og blandt de fleste skulle jeg hjem som den sidste
For jeg skulle først spise når min mor hun piftede
Men inden da kunne jeg nå at nakke nogen med en splatpistol
Helst nabokonen der slikkede sol i sin liggestol
For jeg så op til dem som ikke gav en fuck
Jeg ville gerne være stor nok til at hænge i de stores flok
Men jeg kunne stadig sætte folks pis i kog
Måske en smule skudt i låget med en temmelig fyldt kontaktbog
Fra den del af mit liv er det eneste jeg kan huske nu:
Så tog jeg en slurk af Pepsi og Lambrusco

Engang var vi små alle børn
Vi gik i gader og skreg af jer
Og sandkassen vendte vi vel
200 gange så mange ja

der var godt gang i slåskamp på legepladsen
mens genboen han sang med på Johnny Madsen
den gang at politi og røvere stadig kun var leg
og det eneste håndtegn jeg kendte var fuck dig
da man købte strygere i den helt dyre
før alle folk begyndte at tænke på ryger
da man lærte man kunne smagen af hoste-medicin
og var gadens helt hvis man havde snuppet bare en af mors vin
de fleste gik i Hummel-tøj med prøjserhår
hvor man selv syntes man var gammel når man var over 12 år
på pusterør og slangebøsser blev tiden spenderet
dengang man opdagede verden var større end kvarteret

Kommentar
Fra : PrinsesseSimone

Dato : 30-07-04 21:10

Sangtekster til ''inkarneret'' og ''hva' så homie''? Hjælp mig så er du sød <3

Kommentar
Fra : Erik_solvsteen

Dato : 19-11-04 16:02

hej her er en 7klassen dreng der skal lave en analyse af en rap sang, jeg valgte selfølgelig L.O.C med hva så homie!.. nu er problemet bare at jeg har smidt mit cover væk, og kan bare ikke finde teksten til, har kigget på www.loc.nu men kan ikk finde den vis der var nogen der havde teksten til den ville det være skønt vis i ville sende den til min mail: kandu@solvsteen.dk skal bruget et hurtigt svar,opgaven er nemlig til fradag den 26. november.

Erik.