/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
DAMESTØVLER
Fra : Loop123
Vist : 769 gange
40 point
Dato : 22-11-03 20:53

Er der nogen herinde der kan fortælle mig hvor jeg kan finde damestøvler i str 43-44 det må godt være alle slags
men de skal ikke være fra Skowolter el. storesko for de er for dyre ! hvis i kan hjælpe mig med det så vil det godt nok være dejligt ! mange hilsner fra mig !

Kommentar
Fra : musen21

Dato : 14-12-03 16:40

Hmm nu ved jeg jo ikke om du vil købe dem fra nye!
men der er jo så mange muligheder hvis de skal være nye hvorfor så ikke prøve nogle af de mange sko butikker der er ikke alle er lige dyre.
Og så de brugte prøv frelsenshær eller køb gul & gratis der har de mange gange nogle gode ting til billige penge... held og lykke
ps din størrelsen er da ikke noget stort problem..

Kommentar
Fra : kellaer

Dato : 12-11-05 12:44

jeg vil også gerne vide hvor den butik er i Nordsjælland, der sælger store numre i damestøvler. De har også støvler med bredere skafter til damer/mænd med brede smalben.

Kommentar
Fra : kellaer

Dato : 13-11-05 10:16

Jeg har selv fundet svaret: duoboots.dk