/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
jagttøj
Fra : gal
Vist : 558 gange
100 point
Dato : 21-11-03 21:10

er der nogen der har erfaringer med at farve det sivligende jagttøj fra deerhunter grønlig

mvh gal

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 21-11-03 21:35

Hej gal
Jeg har ingen erfaring med det, men det er ikke noget problem, da deerhunters tøj er en type der modtager farve. Hvordan resultatet bliver vil jo vise sig, men vildtet er garanteret ligeglade

Knæk og bræk
dabj

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 22-11-03 02:47

har heller ingen erfaring med det.men jeg ved at i alle "sybutikker" eller hvad de nu hedder sælger farvestof(pulver i små kapsler) i alle farver.pulveret skal bare blandes med vand og er effektivt!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-11-03 11:51

>gal.

webgun skriver i sin profil
[Citat]
Ja jeg kan sku nogle ting.
nu skal i bare finde ud af hvad det er!!!!
[/code]

Og det er stadig meget uklart, hvad det er dette tågehorn kan. Til gengæld bliver det mere og mere tydeligt, hvad den ikke kan - Og det er meget.

Ram

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 28-11-03 00:38

ram2.
som du åbentbart bliver ved med at levere beviser for...så buldere tomme tønder mest!!!og med ovennævnte kommenter kan vi andre jo se hvad du er på denne server for!!!!!!!!

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-01-04 10:01

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 1 måned siden og fået svar.
Almindelig høflighed i kandu kræver at man i det mindste takker for hjælpen. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj