/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Disable genvejstaster
Fra : Playa2k3
Vist : 653 gange
50 point
Dato : 21-11-03 19:39

Hej...kan man ikke disable genvejstaster.. eksempel når jeg trykker Ctrl+W så lukker vinduet man er i gang med?? Tak

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-03 21:46

Playa2k3 -> Du får point af mig, når jeg f.eks. kan bruge ALT+ [ET_ELLER_ANDET] tasten på kandu.dk

Ska' vi sige 100..?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-11-03 22:30

*LOL*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-11-03 22:31

Ikke mig bekendt Playa2k3!

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 22-11-03 00:04

hvad fanden snakker du om? Nogle der kan svare på mit spørgsmål

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-11-03 00:13

jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med dit spørsmål Playa2k3,hvorfor
vil du deaktivere genvejs tasterne???? eller er det F tasterne du mener?.
Manse9933

Kommentar
Fra : thomas356

Dato : 22-11-03 17:22

MOLOKYLE du er da en selvglad stodder, et svar son dit kan man da ikke komme med

Thomas

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 23-11-03 12:05

Manse993 -> Det er fordi når man er inde på en hjemmeside hvor man skal bruge Ctrl W så lukker den siden ned.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-03 17:15

Er det et link på siden du skal bruge ctrl W til? Du kunne jo prøve at højreklikke med musen der hvor du skal bruge det, så kommer der som regel en menu op med nogle options du måske kan bruge i stedet for ctrl w?

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 23-11-03 18:57

Nej siden lukker bare når man trykker Ctrl+W .. dette sker med hver side.. prøv selv med kandu

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-11-03 19:08

Ja det er den normale genvejstast i windows til at lukke winduet! Hvad skal du bruge den til på den side du er inde på?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-11-03 08:53
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-11-03 09:50

forresten,så tror jeg det er en der syntes det er sjovt at lokke folk til at
lukke det åbne vindue,for hvis du kunne disable genvejs tasterne så ville
den komando jo heller ikke virke,som du vil bruge,så det er en der tager gas på folk.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-11-03 10:21

du vil inden for 10 sekunder, automatisk blive send videre til næste side
med Mogens Glistrup's private nøgen billeder,vil du afstå fra dette så tryk på Ctrl+W,du kan tro jeg ville få trykket på tasterne i en fart

tryk på
Ctrl+W
inden for et ½ sekundt og vi vil lever et gratis,wallpaper af ?,leveret med det samme,verdens hurtigste wallpaper service.
Manse9933

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-03 13:25

thomas356 -> DIT svar er bedre eller hur ??? Bolsjehoved !!!

Jeg kom rigtig nok ikke med et svar, men spørgsmålet var så godt, jeg ville tilbyde lidt point, såfremt der skulle komme et svar. Jeg kunne nemlig også godt tænke mig at afbryde genvejstasterne i nogle situationer, som anskueliggjort i mit indlæg. Hvis man skal bruge et scecialtegn her på kandu.dk som f.eks. : © = ALT + 0169, er den eneste mulighed at åbne notesblok, skrive det der og så kopiere det ind. Ufikst synes jeg.

Mit tilbud står ved magt Playa2k3

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-11-03 13:40

molokyle,skal du ikke have et gratis wallpaper tryk på ctrl+w det er der med det samme

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-03 14:04

Manse9933 -> næ tak.. Jeg bruger crtl+wc paper

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-11-03 14:11

AHAA,brunt wallpaper,mærkeligt når jeg bruger ctrl+w så dukker der et wallpaper op som ligner det jeg selv har på skrivebordet,til forvæksling,
mystisk,men de er godt nok hurtig med deres leverangse,det er bare ærgeligt
det er et jeg har i forvejen
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-11-03 14:18

leverance

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 24-11-03 14:45

molokyle -> ok lad mig sige jeg ik fatter noed overhovedet af dit første indlæg.....det gir ikk mening for mig...

og jeg skal bare have fundet ud af at disable genvejs taster... og det er IKKE nogle der "lokker" mig til at gøre det eller hva i sir.........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-11-03 14:54

Har ikke turde prøve dette : http://w1.622.telia.com/~u62202037/tweaks/all/56.htm

Nogen der tør ?

..og så er der disse esoteriske muligheder :

Fjern Windows tasten : http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;en-us;q216893

Fjern Win2000 program shortcuts : http://www.microsoft.com/office/ork/2000/three/50ct_8.htm

Snakker vi hvordan man fjerner shortcuts i et program du selv skriver i C/C++, Pascal VB eller noget.. :

Citat
..just change the accelerator for that item to something else, right?

i *.RES filen selvfølgelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 24-11-03 14:57

=s

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 11:40

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>