/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
hjælp os!! kan du højre og venstre
Fra : DeeDee
Vist : 316 gange
50 point
Dato : 21-11-03 12:49

Hej

vi er en gruppe på mmd. vi skal lave en edutainment produktion vi har valgt at tage problemet højre/venstre op. derfor har vi brug for at høre hvor mange voksne og unge som har et større eller mindre problem med at kende forskel.

hjælp os vi mangler svar fra vores ønskede målgruppe, i skal bare lige udfylde et lille spørgeskema. du skal være mellem 25 og 35.
http://dubidu.dk/dk/dubidu.php3?sid=1314

hilsen mul 12

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 21-11-03 14:39

No problem! Venstre er den side, hvor min hund går!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-11-03 15:28

Og venstre arm - er den min hund boller på

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-03 16:04

Højre arm - er den hvor lilletommelfingeren stritter, når jeg drikker the.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-11-03 16:56

Frida for sa.....

Højre er den side hvor tommelfingeren vender til venstre, når håndfladen vender nedad.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-11-03 17:08

Lilletommelfinger emesen kan vi få et foto

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-03 17:16

Jeg kan ikke tage noget billede, for på cameraets brugsanvisning står der tydeligt, at man skal trykke på udløseren med pegefingeren. Og da jeg tit bliver fortalt, at jeg har ti tommelfingre - er det jo umuligt med et billede.
Emesen.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-11-03 19:45

Se til højre se til venstre, hovsa nu begynder der at gå politik i'et.
Nå pyt, jeg er alligevel over 35.

ellebye