/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
mail-bombe
Fra : simon_dk
Vist : 368 gange
64 point
Dato : 19-11-03 16:26

hej alle sammen

er der nogle der ved hvor man kan finde et mail-bombe program.
det bruges til at sende 1-10000 ens mail til en mail add.

hilsen simon_dk

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 19-11-03 16:47

Du må have jord i hovedet

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-11-03 16:55

Spørg hos microsoft - de ved det sikkert.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-11-03 17:12

Læs vilkårene i dit internetabonnement først.
Hos nogle udbydere bliver du smidt ud hvis
du sender spam-mail.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-11-03 17:22

Nogen kalder det et nyhedsbrev !
men det er jo noget man (måske) selv beder om.
Hvorfor tror du at flere og flere gemmer deres mail-adresse ?
Hvis du spøger pænt, er der da sikkert en der lige kan sende dig en virus.
Men du må lige skrive din e-mail.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-11-03 17:56

Ja, og jeg kan vise vejen til vestre fængsel.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-11-03 18:43

Tumpe og halvhjerne. Det var det første der pressede på.

Sre i Rskilde

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-11-03 19:17

Nu mangler vi bare Frida til at forsvare spørgsmålet.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-11-03 19:45

Kan man så ikke printe to mail's ad gangen, så der ikke bruges så meget papir.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-11-03 22:26

>emesen
Du kan bruge bagsiden.

Kommentar
Fra : simon_dk

Dato : 22-11-03 13:28

heyyy

Det var ikke det jeg spurgte om, men hvis det ikke er noget i ved noget om så.......

Og helt ærligt emesen

{Spørg hos microsoft - de ved det sikkert}

Men eller tak, for infoen Teil

{Læs vilkårene i dit internetabonnement først.
Hos nogle udbydere bliver du smidt ud hvis
du sender spam-mail.}

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-11-03 13:36

>simon_dk

Vi ved godt at du ikke har fået noget svar, men hvad i alverden vil du med et program der automatisk kan sende så mange e-mails ud?
Det kommer du ligesom ikke ind på ved spg.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 22-11-03 13:37

simon_dk
Tag og luk den tråd før der sker et eller andet du ikke helt har kontrol over. Et godt RÅD:
Lad være med at kaste dig ud i diverse mail-bomber eller andre aktiviteter på nettet som generer/destruerer. Du kan IKKE optræde på nettet uden det kan spores.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-03 14:30

simon_dk - det lyder da meget skægt med en mailbombe - men det er ikke sikkert, det er så sjovt bagefter. Er det en som har generet dig, du vil bombe sønder og sammen, kan jeg måske forstå dig, men det kan hurtigt give bagslag.
Emesen.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-11-03 14:44

Og i forlængelse vil din url adresse altid fremgå under egenskaber på din mail.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-11-03 19:38

Fundet på berlingske tidenes internet.
---------------------------------------

Programmør amok over uønsket email

I raseri over en jævn strøm af uønsket e-mail og pop up-reklamer har en compu­terprogrammør fra Californien skaffet sig en strafferetssag på halsen.
44-årige Charles Booher er løsladt mod kaution, men risikerer op til fem års fængsel og en bøde på ca. 1,5 mio. kr.
Booher er sigtet for at true andre folks liv og helbred, fordi han gennem længere tid har truet ansatte ved et canadisk firma med både miltbrand og legemsbeskadigelse med et bor.
I øvrigt via e-mail.
Booher erkender, at han har opført sig "dårligt", men forsvarer sig med, at de uønskede sælgende informationer var umulige at komme af med.
Ubrugelig computer
Informationerne hærgede hans computer i en sådan grad, at han oplevede den som ubrugelig gennem to måneder.
"Her er hvad der skete: Jeg opsøgte deres websted og klagede til dem; vil I venligst, venligst, venligst stoppe med at genere mig ... og så tabte jeg besindelsen," siger Booher.
Ifølge programmøren selv hentede han ved en fejltagelse et program ned fra internettet til sin computer. Dette program sendte en kolossal mængde spam og pop-up reklamer til hans computer.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-11-03 21:58

Ellebye skriver:
Citat
Nu mangler vi bare Frida til at forsvare spørgsmålet.

Jamen det vil jeg så gøre
Måske er Simon_dk bare meget forelsket - og vil sende sin udkårne 10000 mails med søde kærlighedserklæringer.
Læg venligst mærke til, at Simon bruger en glad smiley. Det ville han vel ikke gøre, hvis han er sur på nogen, vel ellebye........

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-11-03 22:09

Det var nu altså mig som tænkte på om simon måske var sur på nogen.
Men ja - det kan du da ha' ret i - måske er han forelsket.
Go idé - jeg opretter en mailadresse til min kone - og sender, og så bliver hun nok helt vild.
Emesen.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 24-11-03 22:33

>fridaflip

Mange tak, nu er min aften reddet.

Men jeg er sur, jeg har ikke bestilt andet end at vaske hundelorte op hele aften, og min kone er i stockholm.

Men aom du selv om emesen skriver, er det jo en hel anden indfaldsvinkel.

Ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 24-11-03 22:34

se nu kan jeg ikke en gang skrive rigtigt. aom = som

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 24-11-03 22:40

Hej og god aften i stuen

Forelsket ? Hhmmmm....... Aktivere en mailbombe. Så skal han da være dybt, dybt forelsket. Sådan en tilstand forklarer en del. Det kan være det er som i alle eventyr, og de levede lykkeligt til Deres dages ende.
<ellebye, tak og før et ordentlig sprog. Det hundehømhømmere. Men det er squ noget svineri.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 24-11-03 22:48

Ups.......................tak og før Sikke noget ævl.
tak og før = tag og før. Det kunne være at et blindskriftkursus kunne gøre noget ved det. Eller er der nogen der har nogle staveplader til salg.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 24-11-03 23:24

Dyb forelskelse kan sagtens udløse noget der ligner sindsyge...Og det er da sindsygt, at sende 10000 mails

Så Emesen - du må hellere nøjes med at sende din kone 1000*S*

Frida

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-11-03 07:43

Go´morgen og velkommen til den første dag i resten af dit liv.
Her på Roskildeegnen regner det, men temperaturen er til gengæld steget til 6-7 graders varme.
<frida. du har ret i, at en forelskelse godt kan minde om momentan sindssyge, men noget kan da tyde på at vores spørger har opgivet sit forehavende, så det er nok gået over og det kan alt andet lige vel kaldes en god ting.
Så mon ikke at tråden her er ved at rende ud, med mindre EMESEN er blevet ramt og sender 10.000 langstilkede røde roser til fruen .
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-11-03 16:25

Ju...hu det virkede, nu har min kone sendt mig en sexbombe til gengæld, ganske vist pr. efterkrav - men hva' ........
Emesen.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-11-03 16:40

>emesen din lille gav
Hvis kravet ikke er så stort kunne det jo godt være at fruen trængte til lidt fred og ro. Pakken kunne eftersendes til Roskilde. Husk sådant sprængstof skal sendes som forsigtig pakke.
Sren i Rskilde
P.S I givet fald SKAL levering fortages INDEN klokken 15:00 Dansk normaltid.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-11-03 17:16

Hold da kæft emesen en sexbombe pr. efterkrav*GG*

Frida

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-11-03 18:35

Må melde fra. inden bomben ryger.
Sender mig selv en is-bombe, som skal nydes på vores nye spisebord.
Det gamle, fjernede vi nemt. med en bord-bombe.

Ps. Kan en sexbombe knalde, og hvor højt,(helst målt i liter).
hvordan mailer man pr. efterkrav. og hvor mange MB. fylder det.
Nå nu må jeg vist hellere lunte af.
God jul.
Natmaden

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-11-03 18:50

Her sad man og troede tråden var død. Og hvad sker der så ! Våbenarsenalerne åbnes og (van)viddet sprudler over alle grænser.
Men mon ikke det er på tide at foretage en strategisk tilbagetrækning.
Kan I hygge jer. Mon ikke simon_dk snart lukker tråden ?
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-11-03 19:10

Aiiiiiiiiiiiiiiiiiii nu er i gået, nu hvor jeg skulle til at sende bomben videre.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 25-11-03 19:13

NEJ. for helvede, kom med den. ( slubre, savle )
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-11-03 19:37

Ja kom nu, lad os eksploder af grin.
Bor for resten på en stille -vej med masser af bomb

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 25-11-03 20:11

Ja tænk! jeg synes det er lidt at sjovt, at jeg nu ved Simon_dk søger en mailbombe - emesen har en sexbombe - CLAN en A-Bombe - og natmaden en isbombe samt en bordbombe Hvad har du Ibasa??

Frida.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-11-03 20:11

Jeg tror at >simon_dk allerede har taget sin beslutning om ikke at lukke spørgsmålet. Det ligger lidt implicit i hans midtvejs kommentar.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 02-12-03 19:40

Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg nummer 3.
Indlægget kommer efter gennemgang af mine åbne enkeltstående abonnementer. Dem ønsker jeg at rydde op i med jævne mellemrum for at bevare overblikket i det / de spørgsmål jer er involveret i.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Din sidste reaktion daterer sig tilbage til 22-11-03 kl.13.28 så kommentarskriverne må gå ud fra dit problem er løst eller du har opgivet at få det løst ved hjælp af kandu.dk og spørgsmålet derfor kan lukkes.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så venligst, ACCEPTER den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.
(over hver kommentarboks, i højre side, er der en ”knast” der hedder accepter som svar. Det er den der skal bruges.)

Venlig hilsen fra ibasa
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-12-03 08:11

simon_dk send os en mail og luk dog dette spørgsmål.
God jul Alle
Natmaden

Kommentar
Fra : emesen