/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
gennemsigtigt plastikrør
Fra : carlsen6
Vist : 3886 gange
70 point
Dato : 18-11-03 16:05

hvor får jeg fat i et gennemsigtigt plastikrør det skal minimum være 25 cm. i diameter.minimum 50 cm i højden, altså noget der ligner et guldfiske rør til at sætte i havedammen,der skal dog ikke være bund eller top i det gør dog ikke noget hvis der er,jeg er klar over at det kan købes i dyrehandler,, men men så er prisen jo også 300 til 500 kr

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 18-11-03 18:05

Hvad skal du bruge det til? -Jeg tænker på, om du måske kunne lave et rør af et ark gennemsigtig plastic?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-11-03 19:39

Jeg har hørt nogle byggemarkeder sælger dem. Prisen kender jeg ikke.

Kommentar
Fra : carlsen6

Dato : 19-11-03 09:06

det lyder tosset men det skal bruges til propper fra vinflasker...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-11-03 17:33

Forklar, forklar,-carlsen. Hvorfor gennemsigtigt plastic? Hvorfor de mål? Der skal da ret mange flasker vin til for at fylde et så stort rør med propperne..

Accepteret svar
Fra : lally

Modtaget 70 point
Dato : 01-12-03 00:11
Godkendelse af svar
Fra : carlsen6

Dato : 20-01-04 08:42

Tak for svaret lally.