/ Forside/ Interesser / Rejser / Timesharing / Spørgsmål
10  mcloud 40
søger venner
Fra : kojja
Vist : 491 gange
2 point
Dato : 18-11-03 13:43

hejså
jeg er en pige på 30 år gift og har 3 børn fra Africa og har boet i Danmark i 12 år, jeg søger nogle venner/ venninder som jeg kan grine med. jeg er fra midtjylland
jeg vil gerne have venner og min mand også.
Srive til sam_samex@hotmail.dk

Kommentar
Fra : DrDahl

Dato : 18-11-03 14:27

lol

Kommentar
Fra : kojja

Dato : 18-11-03 14:55

Tak DrDahl , hvorfor siger du lol? Jeg er en dansk gift hvis det de.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 18-11-03 18:21

Hej, kojja. -der er et lignende spørgsmål under "Andet familie og relationer". Måske er det nærmere dér, spørgsmålet hører til.
Men du kunne jo også stille spørgsmålet i en gruppe, som du interesserer dig for. Venner er jo for det meste nogen, man har fælles interesser med, for eks. sport, musik, computer, børn, mad eller noget helt andet, som interesserer dig/jer.
Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : kojja

Dato : 18-11-03 21:24

tak skal du have Birgitta.