/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 8210 "registrering af simkort misl~
Fra : ho_dabp
Vist : 376 gange
200 point
Dato : 17-11-03 22:29

Jeg har en 8210'er som er blevet flashed utallige gange nu.
Jeg har opgraderet, downgraderet, flashed på andre sprog og med 3 forskellige programmer.
Den virker med et telmore kort, uden problemer, men lige så snart jeg sætter mit telia kort i så fucker den, jeg har absolut ingen anelse om hvad næste skridt er.
Hjælp?
Lige nu er den v. 5.31 med PPM b.
Der har tidligere været problemer med netværket på telefonen, men det blev ordnet med en opgradering fra 5.27 til 5.31.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-11-03 22:53

Har du prøvet at kontakte Telia, de ligger helt sikkert inde med svaret.

ellebye

Kommentar
Fra : fauerby

Dato : 18-11-03 11:26

Noget tyder på, at din telefon er SIM logged !

Kommentar
Fra : ho_dabp

Dato : 18-11-03 14:05

Nej, jeg har ikke kontaktet Telia, idag har jeg prøvet med et andet telia kort for at se om det ku være mit der var fejl ved, men nej, det virker heller.
Alternativt skiftede jeg 6510'erens IMEI ud med en gammel nokia 3310 jeg havde liggende, og nu virker den???? - Fatter intet...
fauerby>>Nej, den er ikke simlocked, tror du ikke jeg kan finde ud af at åbne en tlf når jeg kan finde ud af at opgradere og nedgradere???

Kommentar
Fra : fauerby

Dato : 18-11-03 14:13

Tjo... Men hvis du er så satans klog, hvorfor løser du så ikke bare dit problem selv! Det eneste vi andre prøver er, at lave udelukkelses metoden.