/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Algerejer
Fra : moff
Vist : 1117 gange
100 point
Dato : 26-02-02 05:10

hej jeg vil høre om der er nogle der kender noget til de algerejer man kan købe til sit akvarieum eller der ved hvor man kan læse om dem,jeg har lige købt 10 stk og syntes at det kunne være sjovt at læse lidt om dem.MVH moff

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-02-02 18:32

"moff" <moff.news@kandu.dk> wrote in message
news:ZKDe8.10692$PE.335906@news000.worldonline.dk...
> hej jeg vil høre om der er nogle der kender noget til de algerejer man
> kan købe til sit akvarieum eller der ved hvor man kan læse om dem,jeg
> har lige købt 10 stk og syntes at det kunne være sjovt at læse lidt om

Hejsa den mest effektive er Caridina Japonica, prøv at søg efter det på
google.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
Remove IHSYD from email address when replying by email

Please visit my Freshwater Aquaria Webpage
http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Accepteret svar
Fra : redtop

Modtaget 100 point
Dato : 04-03-02 11:01

jeg har været ved at lede for dig men jeg kan ikke finde noget på algerejer. heller ikke på www.google.com men hvis du spørger din forhandler om deres rigtige navn og så søger på www.google.com så tror jeg at du finder det.

Kommentar
Fra : redtop

Dato : 04-03-02 11:12

jeg havde ikke set det navn som soren havde skrevet hvis du går ind på "www.google.com" og søger på "caridina japonica" så er den der du skal bare finde en side du kan læse.

Kommentar
Fra : hylde29

Dato : 15-02-04 09:51

her er et link til en side om algerejer...den er på engelsk,men fortæller meget om opdræt og pleje.

http://suiso.com/ebi.htm.