/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Tarot / Spørgsmål
10  Teil 20
tarot?
Fra : fittyz
Vist : 1190 gange
20 point
Dato : 17-11-03 15:07

hej! jeg har et KÆMPE problem!
jeg bor på fyn og aer ikke hvor man kan købe tarotkort...
npgle som ved og de kan købes i Odensen? og hvor i odense???

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 17-11-03 15:41

Mange boghandler har tarotkort, så er det ikke et særligt specielt slags tarotkort, så vil jeg gå ned i den nærmeste boghandel. Der plejer at være en del aktivitet omkring badstuen, med foredrag og andet inden for det alternative.

Kommentar
Fra : Rascha

Dato : 28-11-03 18:58

du kan ringe til de ukendtes boghandel som ligger i kbh og få bestille et par.

Kommentar
Fra : Angel2000

Dato : 18-12-03 12:05

Her er en side du kan muligvis bruge http://www.krystalkuglen.dk/data/beh30.htm eller her er en adresse til en butik som jeg tror du kan bruge til alt det du vil....ring til dem og nyd din tarot kort..
Himmel & Jord Odense
En lille butik med bøger, smykker, tarot og lignende.

Himmel & Jord v./ Gabriella Dufour
Overgade 46,
5000 Odense C
Tlf. 6619 4847

Kommentar
Fra : jannie73

Dato : 27-02-04 00:05

Du kan også lede efter azyrit.. en forretning i vejle der har et godt og stort udvalg, og der kan du også finde en del tarotkort..
de har en hjemmeside.. men jeg kan desværre ikke huske den..
jeg håber at du finder hvad du søger..

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 27-02-04 07:44

fittyz, har du fået det du søgte,og følger du overhovedet med i hvad der sker. Der er også sider på nettet, hvor du kan trække tarotkort.

Kommentar
Fra : Pinky66

Dato : 13-07-04 10:57

På nogle biblioteker man man låne en tarot mog, med et sæt kort til, det ´var måske et godt sted for dig at starte inden du går ud og bruger penge på det! Jeg kan anbefale "Tarot ABC" af Ulrik Golodnoff.

Kommentar
Fra : Camilla09

Dato : 24-10-04 21:19

Hvis det stadig er aktuelt: Jeg vil IKKE anbefale Golodnoff.