/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
mpeg til avi
Fra : calibra2003
Vist : 290 gange
20 point
Dato : 16-11-03 19:36

Hej jeg vil gerne brænde mine mpeg filer til dvd brænderen jeg har xp og nero 6.0
hvordan og hvilke program skal jeg bruge til at lave det?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-11-03 19:42

Nu skriver du ikke hvilken mpeg du har er det 1.2.3 eller 4.
Hvis der er mpeg2 kan de umiddelbart brændes med nero.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : calibra2003

Dato : 16-11-03 19:46

det er nok mpeg2 hvordan brænder jeg dem på dvd brænderen med nero guide mangler til det.
jeg har nogle musuc clip som er mpeg file og mange så jeg kan se dem alle sammen på min dvd afspiller og med dvd skive..?

Kommentar
Fra : Bemojensen

Dato : 23-11-03 13:13

Jeg har problemer med at afspille xvid film.jeg kan kun afspille nogle af de film jeg har.Jeg bruger en BS og Elecard til afspille på.