/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
viser 2xagp men har 4xagp hvordan laver ~
Fra : sweetdreams
Vist : 296 gange
400 point
Dato : 16-11-03 14:02

Har købt en gforce3 ti500 grafikkort. Under egenskaber viser den kun 2x agp og ikke 4x apg. Hvordan laver det om, har prøvet i biosen men det hjælper ikke. Kender du et godt program der kan tvinge den til at køre 4xagp eller har du andre forslag. tak.
Pite

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-11-03 14:43

Hvis din bios kun understøtter 2 X agp er der ikke noget du kan gøre ved det! Det skriver du desværre ikke noget om!

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 16-11-03 15:18

hvilket bundkort har du?

prøv evt. at gå ind i din bios og se om du kan sætte din agp til at køre 4x.
Hvis dit bundkort ikke understøtter det, kan du desværre ikke ændre det...

mvh JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 17:42

Har du fået svar på spørgsmålet? Så accepter venligst et svar