/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Konvertering af filer
Fra : miffi
Vist : 431 gange
44 point
Dato : 15-11-03 14:46

Det er sikker ikke her der skal spørges, men måske nogen så ved hvor. Det drejer sig om at jeg gerne vil lave mp3 filer om til almindelig cd-lydfil. Ved nogen hvordan og med hvilket program.
MVH
KP

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-11-03 15:24

Hej.

Det kan du ved blandt andet gå ind i :

www.download.com

og hente et program der hedder winapm, brug søgefeltet til at finde med.
Programmet kan både konvertere fra det ene til det andet format og omvendt.

Mellemstationen er wav-filer, som når man brænder dem ned på en cd-skive selv konvertere wav-filerne til det format man bruger i en almindelig cd-afspiller.

mvh
ellebye

Accepteret svar
Fra : Ringo_Gringo

Modtaget 44 point
Dato : 15-11-03 21:31

hvis du bruger Nero Burning rom eller easy cd creator beder du bare programmet om at lave en audio cd så kan den selv konvertere dem!

Godkendelse af svar
Fra : miffi

Dato : 23-11-03 21:31

Tak for svaret Ringo_Gringo.