/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Covernumre
Fra : Palle19
Vist : 309 gange
140 point
Dato : 14-11-03 20:40

Er der nogen som kender en masse Covernumre???? I må meget gerne skrive den Nye Kunstner samt sangens navn og den gamle kunstner...

Venlig hilsen
Patrick

På forhånd tak

Kommentar
Fra : OttoKazz

Dato : 15-11-03 04:22

Hvilken genre snakker vi? Pop, rock, country....???

/oK

Kommentar
Fra : Ringo_Gringo

Dato : 15-11-03 15:20
Kommentar
Fra : Palle19

Dato : 15-11-03 17:00

´Den genre jeg mest vil have er Dance udgaver af gamle sange..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-02-05 00:53

Lars Hug : Kopy Den er da selvskreven i samlingen!
http://www.cvjoergensen.dk/kopy.html

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 06-02-05 23:34

Der er jo lavet nogle cd'er med det specielle dancecover indhold, som du efterspørger her: Re:play dance mania, hvor der vist er udkommet tre udgaver foreløbig.

Desuden findes denne glimrende tyske side, hvor du selv kan søge på sange, og se om der er lavet coverversioner af dem - jeg synes, siden er fantastisk!:
http://www.coverinfo.de/main.php