/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
søger andre til at start et band
Fra : taata
Vist : 380 gange
20 point
Dato : 14-11-03 13:34

Hejsa
findes der ikke andre som kunne godt tænke sig til at synge sammen med mig? Jeg vil gerne starte et band. Jeg synger selv. Har eget number og synger også kopi Jeg er en pige på 30 år fra Africa, men har boet i Denmark i 12 år. Jeg kunne godt tænke mig at synge med andre. Søger en guitalist, pianist. Jeg er fra midtjylland. Er du intresseret så skrive til mig

Kommentar
Fra : randomchoise

Dato : 14-11-03 13:39
Kommentar
Fra : kojja

Dato : 16-11-03 21:36

hej randomchise tak for hjælpen jeg prøver og jeg håber på at det vil lykkes mig.
mvh.taata