/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
fjerne operatørlogo fra s55 ???
Fra : sollie
Vist : 244 gange
20 point
Dato : 14-11-03 12:11

Hvordan kan jeg fjerne operatørlogoet fra min s55 ?

Kommentar
Fra : sollie

Dato : 14-11-03 12:13

ps. logoet er telmore

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-11-03 12:31

Du kan jo ikke fjerne et operatør logo, men du sætte noget andet i stedet for.

Hvis det er et standardlogo kan du downloade et nyt som så lægger sig oveni, hvis det er et logo du har hentet og du gerne vil tilbage til standard skal du ringe til din operatør og få at vide hvordan

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 14-11-03 21:33

Kan du ikke bare bruge det medfølgende "Siemens Data Suite" og kablet til at loade et tomt udbyderlogo (som det hedder i programmet) over i telefonen?

mvh/HJP