/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
dct4 calc
Fra : timfj
Vist : 220 gange
20 point
Dato : 13-11-03 18:18

nu har jeg leget med to calculator og de giver to forskellige koder så hvilke skal man stole på og ik???????

Kommentar
Fra : johs

Dato : 13-11-03 18:45

Har prøvet det samme...
Hvis du har en tlf. er det jo bare at prøve.

Kommentar
Fra : johs

Dato : 13-11-03 18:52

hvorfor ik bruge http://www.uniquephones.com/dct4/
den låser også Debitel tlf. op " gratis "

ved DCT3 Kan du bruge den her gratis
http://nokiafree.org/forums/t47303/s.html

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 14-11-03 03:43

Til johs
Du kan da ikke ligge en link ud som vil have brugernavn og password...
Til i andre.. I kan bruge www.helloo.dk hvor i enten selv kan downloade programmet eller udfylde den formular der er og i vil modtage koden inden for 24 timer..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : johs

Dato : 14-11-03 08:07

sorry..
login = johs
pass = johs

Kommentar
Fra : timfj

Dato : 14-11-03 09:53

ja men ødelagde en mobil på det så jeg måtte betale 50 kr for at få den unlocket

Kommentar
Fra : johs

Dato : 14-11-03 11:54

? nu har jeg unlocket på den måde i et 1 år uden prb...

Kommentar
Fra : johs

Dato : 14-11-03 12:19

kunne da godt tænke mig at vide hvilke program der har ødelagt din mobil....
ved remote unlock har du 5 forsøg !!!
Har du brugt 2-3 forsøg på et program bruger du det ikke mere.
Du Skriver du har brugt 2 forskellige to calculatorere..hvilke ?

Kommentar
Fra : johs

Dato : 14-11-03 12:20

kunne da godt tænke mig at vide hvilke program der har ødelagt din mobil....
ved remote unlock har du 5 forsøg !!!
Har du brugt 2-3 forsøg på et program bruger du det ikke mere.
Du Skriver du har brugt 2 forskellige to calculatorere..hvilke ?
Du må gerne sende dem til mig så jeg kan tjekke dem
Mvh. dkunlock@dkunlock.com

Kommentar
Fra : timfj

Dato : 14-11-03 14:46

dct4 calc fra cyper og hallowman 1,4 og 2,0