/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Flybillet London T/R
Fra : gmh
Vist : 324 gange
40 point
Dato : 13-11-03 16:36

Jeg har en Flybillet London T/R til salg grundet akut sygdom - kan I mon hjælpe mig med gode råd om annoncering andre steder end her, Dba.dk + gg.dk? Turen er fra Esbjerg i morgen FREDAG d. 14. nov. kl. 17.30 med hjemrejse igen d. 18-11 kl. 15.00. Kr. 250 - den er god nok!

Jeg kan træffes på plodk@yahoo.dk

Kommentar
Fra : SteffenPetersen

Dato : 13-11-03 17:30

hejsa.. du kan sælge den på www.papkassen.dk der for du en god pris.. prøv, det virker med garanti..

Kommentar
Fra : thf1977

Dato : 14-11-03 10:31

Ved det er sent, men qxl.dk - vel Danmarks største online-auktion - har også en kategori for billetter og andre rejserelaterede produkter/ydelser.

(Gå ind under QXL: Ferie & Rejser)

-Thomas