/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
varm fugl
Fra : nhaipepsi
Vist : 340 gange
50 point
Dato : 12-11-03 22:31

er der nogen steder man kan se hvor de sateliter sender fra .og hvem og hvad di sender det drejer sig om den der
heder varm fugl der skal sende fra vietnam om aften det er kanal nr nhaipepsi

Kommentar
Fra : johnnylars

Dato : 28-10-05 17:12

Hej nhaipepsi

Gå ind på denne adresse www.lyngsat.com
Der finder du info om så godt som alle satelitter der er i omløb og de kanaler der er derpå.

Venligst

Johnny

Kommentar
Fra : johnnylars

Dato : 28-10-05 17:16

Jeg tror den du leder efter er "HOT BIRD" (Varm Fugl) som ligger på 13 grader øst.
Den indeholder ikke færrere end 6 satelitter.