/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
The Vendelbo
Fra : HendeDerSandra
Vist : 547 gange
20 point
Dato : 11-11-03 22:02

halløj...
engang på krank.dk kunne man se en lille flim om en mand der hed "The vendelbo"...
er der nogen som ved hvor man kan finde de film henne idag? for krank.dk er lukket :(

hygge

Sandra :)

ps. jeg har ingen point og ved heller ikk hvor jeg får det? -hjælp!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-11-03 22:10

PS. du får 20 point for hver dag du logger dig på Kandu.
Men er der nogen der kan svare dig, gør de det ligemeget om der er point eller ej.
Mellem :og) kan du sætte en - så kommer denne lille smily
Emesen.

Kommentar
Fra : hustlerh

Dato : 12-11-03 08:29

Hey.Hendedersandra

Her kan du finde filmene............http://www.nighthaunter.dk/videoer.htm

Later......

Kommentar
Fra : hustlerh

Dato : 12-11-03 08:30

Men du skal bruge winrar

Kommentar
Fra : HendeDerSandra

Dato : 12-11-03 13:19

1000 TAK!!!