/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Honda SFX, cylinder og dyse?
Fra : Lostboy
Vist : 1430 gange
50 point
Dato : 11-11-03 16:46

har købt 50mm cylinder, menjeg ved ikke hva stor en dyse jeg skal sætte i...

nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : misand

Dato : 11-11-03 16:57

prøv på scooter-shoppen.dk eller scooterzone.dk

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-11-03 17:26

Det er der ingen der kan svare på, kun dem der har de samme ting på som du har.
Det afhænger af: Karburator, udstødning, "gearing", hvad for 50mm, luftfilter.?
Det nemmeste er at prøve sig frem.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : jimbo3

Modtaget 50 point
Dato : 11-11-03 19:14

hvis du har standard karburator skal den cirka være fra 90 til 95. vh jimbo3

Kommentar
Fra : Hoai

Dato : 23-11-03 01:27

du skal i hverfald prøve fra str.100 og til ned ad....for at få en rigtig str. er noget svært noget. held og lykke.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-02-04 14:53

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Lostboy

Dato : 03-02-04 14:57

Tak for svaret jimbo3.

Kommentar
Fra : Dimebag

Dato : 22-04-04 09:52

R lodret eller vandret cylinder på en honda SFX?

Kommentar
Fra : Lostboy

Dato : 22-04-04 09:56

lodret..