/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
regression; pris, måder og terapeut?
Fra : Jackie79b
Vist : 836 gange
100 point
Dato : 11-11-03 00:17

Jeg har nogle spørgsmål ang. regression.

1. Der er forskellige måder hvormed man kan blive ført tilbage? Er der mon nogen af jer som har et overblik over de forskl. måder, med fordele og ulemper og som vil dele ud af denne viden?

2. Er der en terapeut/behandler som I kan anbefale? Nogen I vil fraråde?

3. Og sidst men ikke mindst, hvad koster det? Priseksempler.

Venlig hilsen Jackie

Kommentar
Fra : LarsNic

Dato : 11-11-03 00:27

Hej Jackie. Min viden er vist næsten lige så begrænset som min, men kan fortælle dig, at jeg på onsdag skal i regression for første gang, og er vildt spændt på udfaldet. Jeg skal gerne fortælle dig mere ome det, hvis du sender mig en mail privat.

Mvh. LarsNic

Accepteret svar
Fra : A.C.Rosmon

Modtaget 100 point
Dato : 11-11-03 08:19

Der fiundes flere bøger om emnet, men hovedlinierne i det er, at du skal slappe helt af, så du kommer helt ned i drømmelagene, og har din dagsbevidsthed med dig. Du har en person til at guide dig. Du fortæller hvad der sker, og ud fra det guider han dig. Enten sidder han samtidigt og tager notater, eller også bliver samtalen optaget på bånd, for du lettere kan huske det du oplevede.

Uanset hvad du oplever, må du IKKE bare klappe øjnene op og rejse dig, da du så kan få det dårligt i lang tid efter, og det kan være svært at få dig ned og gøre oplevelsen færdig. Bliver du nede, selv ved meget voldsomme oplevelser, vil du kunne slippe nogle af de ting, der giver dig problemer i det her liv. Det er i øvrigt bedst, at gå i regresion en dag, hvor man ikke skal stå op efter et vækkeur dagen efter, så du kan nå at få dig selv med.

Kig i Nyt Aspekt og lignende blade, der vil du sikkert kunne finde nogle annoncer. Jeg har lavet flere regressioner, men det ligger flere år tilbage. jeg tog 300 kr. for en sådan rejse, der typisk tager 45 - 90 minutter. Første gangh bør man koncentrere sig om kun ét liv, senere kan man sagtens tage et par stykker. Men her som alle andre steder, er der ingen regel uden undtagelser.

Jeg bor i Thisted, og du kan fange mig på a.c@rosmon.dk eller 26 28 37 70. Er der mere du vil vide, så spørg. mange gange kan jeg med lidt hjælp fra numerologien og astrologien svare på de spørgsmål folk tumler med. jo mere præcis et spørgsmål formuleres, des mere præcise svar får man. Ofte kommer man nemlig ubevidst med svarene, uden dog selv at kunne fange dem.

Mvh
A.C.Rosmon

Godkendelse af svar
Fra : Jackie79b

Dato : 15-11-03 23:52

Tak for svaret A.C.Rosmon.