/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Rensning af SE T68i, tasterne låser!
Fra : nipmads
Vist : 489 gange
100 point
Dato : 10-11-03 20:55

Jeg har nu ejet en Sony Ericsson T68i i omkring et år, og den sidste måned er den begyndt af give mig bøvl med tasterne, mere specifikt med 0 tasten. Dvs hver gang jeg vil taste et nummer med 0 indeholdende, skal jeg trykke mega hårdt på tastaturet, lyder som om telefonen er ved at knække, og jeg skal trykke mange gange.

Jeg har en formodning om at der er skidt akkumuleret under knappen... Men er langtfra sikker!

Er det svært at rense sådan en telefon, eller er der en anden løsning? Man skal vist bruge nogen meget små torx eller umbraco nøgler... har jeg ikke..

på forhånd tak.

Kommentar
Fra : miv2470

Dato : 10-11-03 21:38

hej du skal bruge en torx nr 6 der sider to skruger under ant klap den løsner du ved at sette en negl ind under den i toppen og trekker den forsikti af der sider også to skruger i bunden der sider to afstands stykker pas på dem ellers kommer der buler i fronten
under fronten sider der en dome plast det er et klister mærke med metal stykker som kontakter
den kan du op varme forsiti med en hårtøre så kan du få den hel af rens så med isopropylalkohol fås hos matas
det er og godt til at rense plader tonehoveder og andet eletronik
ventet til det er tørt vis der er mis farvinger på fladerne rens med et viskelæder og så rens igen med isopropylalkohol set tlf sammen igen
men se dog lige på din kvitering der er jo to år reklamasjons ret på efter den 01 01 2002
ps undskyld stave fejl

Kommentar
Fra : vikk

Dato : 13-11-03 11:38

er der nogle som kan anbefale en af de her tlf.NOKIA 3510i
eller SONY ERICSSON T68i. Det er til almindeligt hverdags brug. Hvilken er bedst.

Kommentar
Fra : nipmads

Dato : 13-11-03 12:38

øhh... er det relevant til mit spøgsmål? ellers vil jeg sige t68i! pga. bluetooth, infrarød. men har dog lav opløsning i forhold til 3510i