/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
bmw 324 td uden kat.
Fra : Hornet
Vist : 309 gange
60 point
Dato : 10-11-03 18:55

Jeg har købt en bmw 324 td fra 91. Bilen er tysk import uden afgift. Jeg har været til syn med bilen, men blev kasseret pga. manglende dokumentation for at motoren ikke behøves kat. Jeg har af en mek. fået at vide, at bilen uden kat går ind under Euro 1 kategorien, også kaldt miljødiesel-kategorien, men jeg ved ikke hvordan jeg skaffer dokumentation for det!! Håber der er en der kan hjælpe, for det er r.. dyrt at køre rundt på prøveplader..

Kommentar
Fra : Flemming_Dahl

Dato : 10-11-03 20:48

Hej.

Jeg vil da foreslå at du kontakter BMW importøren , måske han kan hjælpe dig videre ?

Kommentar
Fra : mads_holm

Dato : 29-11-03 19:20

de er sgu syge de syns folk. men jeg har selv lige hentet en 324td og fået den synet der var ingen problemer med nogen dokumentation. men ellers er de flinke ved impotøren til at hjælpe. skriv hvis du vil låne min (kat) mads-s@holm.mail.dk