/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Nybegynder i cs...???
Fra : passola
Vist : 412 gange
100 point
Dato : 09-11-03 17:19

Ja jeg er ikke helt så god nogen der ved hvor at jeg kan funde nogle nybegyndere server??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-11-03 17:35

Tror bare du skal gå i gang! Man bliver jo bedre jo mere man øver!

Kommentar
Fra : passola

Dato : 09-11-03 17:39

Jeg kan slet ikke skyde nogen men der må jo være nogen begyndere servere..

Kommentar
Fra : Dark_Magician

Dato : 09-11-03 18:56

hej

prøv at finde en streamer inde på www.babyburner.dk og nogle iper du kan spille mod

hilsen Dark_magician

Kommentar
Fra : Dark_Magician

Dato : 09-11-03 18:56

hej

prøv at finde en streamer inde på www.babyburner.dk og nogle iper du kan spille mod

hilsen Dark_magician

Kommentar
Fra : passola

Dato : 09-11-03 19:15

Det forstod jeg sq ikke helt meget af men er der ikke bare en server hvor de ikke er så gode?`

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 09-11-03 19:54

ellers kan du øve dig på nogle bots.

mvh
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : passola

Dato : 09-11-03 20:53

Men der må sku da være en begynder server

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 09-11-03 22:29

ffa.sutiglu.dk:27065

Det er den gamle Amazing Newbie Server #2'd ip

Amazing Newbie Server #1's ip er: amazed.dk:27015

Prøv dem!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-11-03 22:41

Hej Passola

Min søn er garvet cs spiller og selvom jeg lige - i en anden tråd - er blevet gjort opmærksom på at hans mening er uden betydning, vil han godt fortælle dig at der ikke findes server for nybegyndere, men at du kan downloade nogle "bots" (som JudAs.J.LAiR.P også skriver) du kan øve dig på -der kan laves om på sværhedsgraderne på disse

Du kan finde en pot-bot her:
ftp://ftp.ngz-network.de/pub/17/40/files/bots/podbot25.exe

// Toupie

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 10-11-03 08:55

Uhm .. Toupie findes der ingen servere for nybegyndere??
humm.. Prøv at spørge din søn en gang til så. for der er op til flere. f.eks boomtown har da nogle hvor du max må have en rate (kills pr. death) på 0.6 og det er da for nybegyndere.

Kommentar
Fra : passola

Dato : 10-11-03 13:03

Hej toupie..
har instilleret den der bot men hvordan laver jeg om på sværdhedsgraden..
Det er lige som om de er ægte De svare når man spørger dem om noget er det så bots??

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-11-03 13:23

Passola

Nu har jeg ikke en dyt forstand på cs, men måden man skulle kunne gøre det på skulle være ved at trykke på ´ (apostrof-knappen) der skulle så kommen en menu op, hvor du kan trykke på "add bots" og det skulle være dér

Zerg911:
Min søn fortalte, at ligegylding hvilken server man kom ind på, så var der ingen garanti for, at der ikke var garvede spillere derinde......derfor anbefalede han, at starte med bots

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-11-03 13:24

Ups.......overså lige dit sidste spørgsmål

Ja, det er det

// Toupie

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 10-11-03 13:29

Nej det er ikke 100% sikkert der ikke er nogle "gode" spillere inde på sådan en server, men se lyst på det, hvis de får en rate på over 0.6 så bliver de smidt ud
Så nok begrænset hvor mange der vil spille derinde, som altså er "gode"
Jeg selv spiller mest på NH #5 (www.nethouse2000.dk), der er folk altså ikke specielt "vilde"

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-11-03 15:42

Zerg911

Kan du roligt bilde mig ind somsagt så aner jeg ikke en dyt om det

.......men hvad så med at "inviterer" Passola til et spil, så kan du måske samtidig guide ham på vej

// Toupie

Kommentar
Fra : passola

Dato : 10-11-03 19:31

Når jeg prøver den der nethouse skriver den lan servers are not restricted to class c hvad sker der der...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-11-03 01:30

Hej passola

Det betyder at din internet forbindelse ikke er tilladt i niveau c (restricted = område med hastigheds begrænsning)
......det er det nærmeste jeg kan komme, men det er nok bedre hvis Zerg911 kan forklarer dig det.

// Toupie

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 11-11-03 08:08

Hmm lagde jeg godt mærke til her i går.. Ved ikke lige hvad de har gang i derinde
Tror desvære de er ved at lave deres servere om til 1.6 ..
Men ja som Toupie siger .. Bortset fra jeg har ingen anelse om hvad niveau C betyder

Kommentar
Fra : Henrik10

Dato : 12-11-03 16:23

Boomtown.dk - der er der i ihvertfald 2 servere til newbies - blot skal du installere en klient du kan download der - '

p.s. de kører 1.6

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 12-11-03 22:18

Toupie, Det har intet med hastigheden af hans forbindelse at gøre... grunden til at du får beskeden, passola, er at du prøver at connecte til en 1.6 server med en 1.5 client...

Kommentar
Fra : passola

Dato : 12-11-03 22:21

Hvordan opdatere jeg den til 1,6?
Ikke noget med at der er nye våben?

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 12-11-03 22:28

Jo, der er nye våben... Du kan hente STEAM (STEAM er det som skal bruges til at spille 1.6) her: www.steampowered.com

Hent den version der hedder Counter-Strike... Og du skulle være klar til at game

Men så kan du altså ikke joine min ffa.sutiglu.dk:27065 server :)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-11-03 22:31

Henrik og Ostemanden

Hvorfor kommer I først nu???

Det med 1.6 server og 1.5 client.........øhhh ..???........

// Toupie

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 13-11-03 08:11

Arj... Nu skal i ikke lokke ham til at spille 1.6 .. Det er så dårligt at man selv får det dårligt. Dem der fandt på det skulle fandeme skydes !!

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 13-11-03 08:49

Nå men udover det så fandt jeg et par servere igår som stadig spiller 1.5 (The good old) Men det er desvære ikke helt "normalt" cs, da der er lagt et WarCraft 3 MoD ind, så det er en smule anderledes men meget sjovt.
passola <> Hvis du vil have de IP'er så bare skriv herinde, og så kan du jo også lige skrive det nick du spiller med så kan jeg da lige give dig en hånd, hvis du har lyst

Kommentar
Fra : passola

Dato : 13-11-03 09:09

okay jeg vil godt ha ipen Jeg hedder: (C.D.S)Athena[DK]

Kommentar
Fra : passola

Dato : 13-11-03 09:10

Jeg er lige igang med at downloade det nye steam er det da skod 1,6?
Kan du spille det?

Kommentar
Fra : passola

Dato : 13-11-03 13:42

Nogen der har nogle 1,6 servere?

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 13-11-03 15:50

passola, det er op til den individuelle om man synes 1.6 er skod eller ej... Personligt foretrækker jeg 1.5, men kan da også bruges... Men som sagt, det er op til den individuelle....

Her er et par 1.6 servere:
http://underholdning.jubii.dk/games/cs/server/front/

Kommentar
Fra : Henrik10

Dato : 24-11-03 16:17

1.6 kører sgu fint, der har været et par opstartsproblemer men der er styr på det meste nu, samtidig er der kommet en del nye våben og grafikken er kraftigt forbedret + der er mange servere der kører 1.6 nu - så det kan nok være svært at finde 1.5 servere.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 25-11-03 08:19

Hej igen Passola

Her er nogle af de servere hvor jeg som regl spiller, du kan bare skrive til mig hvis du ser mig, så skal jeg nok prøve at hjælpe, mit nick er Zerg eller Hamsteren
Men skal lige siges at det altså ikke er fuldstændige newbies der spiller derinde, men det overlever vi sQ nok

Nethouse2000.dk #1 WC3
- IP: 81.7.148.223:27015
- Mapcycle: de_dust, de_dust2, de_aztec
- Special: Warcraft 3 mod

Nethouse2000.dk #2 WC3
- IP: 81.7.148.223:27016
- Mapcycle: cs_office, cs_militia, cs_italy
- Special: Warcraft 3 mod

Nethouse2000.dk #5
- IP: 81.7.148.225:27015
- Mapcycle: de_dust2 (24 timers)

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 25-11-03 08:24

Og jo Henrik10 <-> 1.6 er stadig et kæmpe fuckup... For det 1. så kræver det alt for meget i forhold til det gamle cs. For det 2. så er shield ALT for ubalanceret. For det 3. så er der alt for meget lag. Og det var bare lidt at det er problemet med 1.6 Steam.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 25-11-03 13:54

Zerg, de to første giver jeg dig ret i, men mht. lag... Jeg har en ping på en 14-15 stykker på jubiis servere, og kører med 100fps... Man skal bare sætte det op ordentligt, og så kører det... Men igen som jeg skrev, jeg foretrækker også 1.5

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 16:22

Blev dit spørgsmål besvaret? I så fald accepter venligst et svar