/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Vil du oversætte fra dansk til fransk?
Fra : hrskitzo
Vist : 279 gange
120 point
Dato : 09-11-03 17:01

Hej, jeg står og skal have oversat noget fra dansk til fransk. Jeg ville sætte stor pris på at der var nogle som ville hjlæpe mig.

Mit navn er Søren, og jeg kommer fra udkanten af København. I en by som hedder Hellerup. Jeg er 15 år gammel, og har 2 mindre søskende, som hedder Pia og Hans. Pia er 12 år gammel og Hans er 10. Vi bor i et stort hus, som har en kælder, stue, 1 og anden sal. Jeg bor i kælderen men det gør ikke noget fordi at det er et af de største sove værelse i huset . Jeg er spejderleder i min fritid, og sejler i en sejlklub. Mine forældre er skilt og jeg bor hos min mor, men jeg ser min far utroligt meget. Jeg er også professionel DJ for et mobil diskotek, så der tjener jeg en smugle penge på den måde. Jeg går utroligt meget op i mine venner, og bruger meget tid på dem.

MVH
/Hrskitzo - Søren

Kommentar
Fra : hrskitzo

Dato : 09-11-03 17:22

Er der ikke nogle som vil hjælpe mig, PLEASE!!

MVH
/Søren

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-11-03 17:38

Hej Søren

Hvor meget er det du skal have oversat??

Jeg kan ikke selv, men kender én der kan

// Toupie

Kommentar
Fra : hrskitzo

Dato : 09-11-03 17:39

Kun det som jeg har skrevet oven for. Starter fra: "Mit navn er......." . Men det skal helst gøres i aften.

MVH
Søren

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-11-03 17:47

Er du altid så sent ude

Jeg er ikke sikker på jeg kan få det gjort så, men jeg skal prøve Jeg har nemlig en anden opgave til hende fra en anden tråd, som jo burde komme i første række, men dit er ikke så meget så det skulle nok kunne lade sig gøre over telefonen

// Toupie

Kommentar
Fra : hrskitzo

Dato : 09-11-03 17:50

Du skal have utrolig mange tak hvis du kan få dte gjordt. ;)
Men ja, jeg ved godt at jeg er lidt sent ude.

MVH
Søren

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-11-03 18:07

Søren

Jeg har lige snakket med hende og hun har desværre ikke tid

Så der er nok ikke andet for end, at du må frem med ordbogen og så bare igang

Medmindre der er andre herinde der kan hjælpe dig

// Toupie

Kommentar
Fra : hrskitzo

Dato : 09-11-03 18:08

Tak for forsøget det var utoligt ærveligt, er du helt sikker på hat hun ikke kunne hjælpe. For det ville lætte mig utroligt meget

MVH
Søren

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-11-03 18:12

Jeg er helt sikker

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-11-03 18:38

Søren

Kom lige i tanke om dette link som Ans har nævnt i en anden tråd - måske det kan hjælpe dig:
http://www.informationsportalen.dk/artikelarkiv/artikler/art498.htm

Det kræver så bare, at du oversætter din egen tekst til engelsk - linket kan oversætte fra engelsk til fransk.......men men men, det er maskinel oversættelse så det er måske ikke en helt korrekt oversættelse - men du har vel lært så meget fransk allerede, at du kan se om den er helt gal

Håber det kunne være til lidt hjælp

// Toupie

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 09-11-03 18:49

Hvad skal du bruge det til?
frieda

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-11-03 18:55

Frieda

Er du god til fransk??? Så er der nemlig en anden tråd hvor der skal oversættes fra fransk til dansk. Jeg har godtnok sagt jeg ville få det gjort, men jeg ved ikke liiiiige helt hvornår det kan lade sig gøre, så måske du kunne???

// Toupie

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 09-11-03 19:04

Jeg er ikke supergod, men rimelig fransk-dansk, så lad mig høre, hvis det ikke er for meget.
jeg har nemlig ikke meget tid og sidder desuden uden ordbog. (jeg er på ferie og tjekkede egentlig bare min mail på en "fremmed" computer")

frieda

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-11-03 19:27

Frieda

Så tror jeg ikke den går det er en hel sang, så det kræver lidt mere end "ikke meget tid"

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-11-03 19:28

Men den er her og så kan du jo kigge på den

http://www.kandu.dk/dk/spg/25256

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 09-11-03 19:51

Mon nom est Søren, et je viens du bord de Copenhague. Je vis dans une ville appelée Hellerup. J'ai 15 ans, et ai 2 frère et soeur mineurs, que les noms sont pia et Hans. Le pia a 12 ans et Hans a 10 ans. Nous vivons dans une grande maison qui a un sous-sol, une salle vivante et une 1ère et un 2ème étage. Je vis dans le sous-sol, mais cela n'importe pas parce que c'est l'une des plus grandes salles de sommeil dans la maison. Je suis un scout de garçon dans mon temps disponible, et je navigue avec un club de yacth. Mes parents est divorcés et je vis avec ma maman, mais je dépense également beaucoup de temps avec mon papa. Je suis également un professionnel DJ pour un discotheque mobile, de sorte que la manière je gagnent un peu d'argent. Je m'inquiète beaucoup de mes amis, et le dépense beaucoup de temps avec eux.

hæng mig nu ikke op på evt. fejl...

Det er længe siden jeg har haft fransk.

mvh.
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-11-03 22:15

Hej >JudAs.J.LAiR.P

Det lyder i hvert fald godt, jeg selv kan kun tælle til ti på fransk, og det kommer man jo ikke så langt med.

Men >Søren er det nu helt pædagogisk at få andre til at skrive det, det lærer du jo intet af.

ellebye

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 09-11-03 23:40

det kan jeg heller ikke. så han bliver nok overrasket når han får karrakteren

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-12-03 23:14

Hej Søren

Nu har jeg rykket hende 3 gange, så jeg er bange for at hun ikke får det oversat .......desværre, så jeg beklager meget. Jeg syntes du skulle give Ram2 pointne, og hvis hun så engang får det oversat, skal jeg nok smide det herind alligevel

God jul

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-12-03 23:16

Sorry...........denne blev postet forkert det må være julestresset

// Toupie