/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Problemer med min zip??
Fra : passola
Vist : 366 gange
200 point
Dato : 09-11-03 16:49

Så nu har jeg så taget udstødningen af og tømt den, der var rimeligt meget benzin i.
Og så har jeg renset karben igennem.
Men den ville stadig ikke starte der kommer ikke alt det der benzin ud af cyllen mere som der gjorde!!
Men nogle gange starter den lige efter en 20-30 spark og så dør den bare man kan slet ikke give den gas??
Så tager jeg så tændrøret ud og det er lidt vådt..
Men det bliver stadigt vådt selvom jeg skruer helt ned for benzin skruen??
Hvad sker der med den??

Er den død for altid??

Plzz hjælp..

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-11-03 17:44

Nej der er ikke noget der er død for altid.
Du skal have lukket helt for benzinen. Så tager du tændrår af, giver fuld gas og sparker 25 gange, så er du sikker på at det i krumtappen også er luftet ud. Nu kan du godt prøve at starte med tændrør i, når den starter lukker du op for benzinen, og hvis den så dør igen, er fejlen at svømmeren får benzinen til at løbe over
Nu skal du se om du har samlet svømmeren forkert, eller bøjet ophænget til svømmeren, event. kan afskæringsventilen (den benzinslangen kommer ned på) være defekt.
Du kan prøve at se ind i karburatoren når du lukker op for benzinen, så må der ikke svømme benzin op over strålerøret (den spidsen på klokken går ned i) Det kan godt være det er nemmest at tage karburatoren af, for at kigge ind. Åben helt op for gashåndtaget, så er det nemmere at se, men hold karburatoren helt lige, ellers vil det flyde over.
Hvis det flyder over, har du en svømmerfejl, du er måske kommet til at bøje ophænget, her skal man være meget forsigtig.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : passola

Dato : 09-11-03 17:53

Der er ikke noget galt med svømmeren så ville der komme meget mere benx ud af cyllen man kan slet ikke se at der kommer noget ud men tændrøret bliver vådt aligevel??
Den har aldrig haft de problemer før det var efter jeg tog den ud.. den plejer nemligt at stå indedørss.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-11-03 22:14

Der skal da ikke komme benzin ud af cylinderen, og da ikke noget ind i udstødningsrøret.
benzin skruen?? Er det benzinhanen?
Er der god gnist på?
Hvis du ikke har gjort som jeg sagde, kan jeg ikke hjælpe dig?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : passola

Dato : 10-11-03 11:28

Der kommer heller ikke alt det der benzin ud af cyllen og ned i udstødningen mere??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-02-04 14:51

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-05-04 23:32

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-07-04 13:33

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-08-04 19:58

Jeg lukker og slukker her, da du ikke gider svare, men stadig godt kan sende spørgsmål ind.
Fremover vil dine spørgsmål ikke blive besvaret.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-08-04 09:33

Du er nu banned.
VH Palle Hansen