/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
Tæller til Download?
Fra : amh
Vist : 577 gange
60 point
Dato : 08-11-03 19:02

Hejsa! Hvordan får man sådan en tæller som denne her: www.trainsim.dk og så under en downloads (Det er ligemeget hvad for en) Der er en parantes () Hvor der står hvor mange gange den er blevet downloaded hvordan laver man det? Er der nogle som kan hjælpe så det bare er en HTML Eller anden kode jeg skal sætte ind??

/andreas

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-11-03 23:34

Er det ikke bare et spørgsmål om at højreklikke på den rude, og trykke vis kilde?
Jeg har ikke så meget forstand på det, men kan spørge en hvis dette ikke er nok
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-11-03 09:03

Hej Andreas
Det kan man ikke lave i HTML, tjek først om din internetudbyder tillader CGI...
For en download counter se http://www.swb.dk/www/wwwdk/mols_dt.htm
Hvis du er til engelsk, så kig på disse sider:
* http://www.downloadcounter.com/
* http://www.utilmind.com/scripts/downloadcounter.html
* http://tomsprograms.toms-world.org/Download%20Counter.php
* http://www.brothersoft.com/Web_Author_CGI_Clicks_Counter_Download_Counter_631.html
Ellers prøv at søge på f.eks Google med "Download Counter" i søgeteksten.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-02-04 10:52

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-05-04 23:31

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-07-04 13:32

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen