/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Slette kommentarer til andres indlæg...
Fra : hms
Vist : 410 gange
50 point
Dato : 08-11-03 15:56

Kan man slette sine egne kommentarer til andres indlæg ?

m.v.h.
hms

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 60 point
Dato : 08-11-03 15:57

Nej, det kan ikke lade sig gøre.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-11-03 16:03

Det du har skrevet, som kommentar til et andet indlæg her på kandu kommer du til at hænge på så længe kandu eksisterer.

mvh ans

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-11-03 16:18

>hms.

Jeg så at der lige var et ekko (AU) til Relloms komplette kommentar, men den fulde sandhed er vel, at hvis Kandu laver deres system om, så behøver det ikke stå der så længe Kandu eksisterer. Om det så er realistisk, tjaaee - det er så en anden historie.

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 16:36

Jeg glæder mig til engang i December, for da laver kandu.dk deres system om (..har de lovet). Nok ikke lige man kan fortryde sine kommentarer (..ku' ellers være morsomt ), men bare at skidtet kommer til at virke efter hensigten.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-11-03 17:20

Jeg kunne forestille mig at du ville undgå dine egne kommentarer Molo! *L* Hvon går det med fisketuren?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-11-03 17:27

Det er ikke noget problem med molokyles kommentarer, dem har jeg indstillet i Outlook Express til at være junk-mail, så de går direkte i .............
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 17:32

Så så ... emme ...nu ikke staldkåd som en tosse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-11-03 17:36

Grover Emme! *L*

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-11-03 17:45

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-11-03 19:15

Det var bare for sjov - det kan man slet ikke.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-03 19:30

Tedd gå ind og læs om turen, jeg skriver lige en kommentar og hopper af her.

hms -> Undskyld, hvis der gik lidt smalltalk i dit spørgsmål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-11-03 01:13

Til alle.

Det er jo lige netop disse indlæg der giver spørgeren spørgsmålet, det ville da også være rart om spørgeren kunne slette nogen af svarene??

ellebye

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-11-03 02:39

Tja det ville osse være rart hvis spørgeren/spørgerne accepterede et svar. Særligt her, hvor der er et klart svar! Så var man jo fri for for alle de der ny kommentar emails man modtager!

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 09-11-03 10:03

</MOLOKYLE> skriver:
Jeg glæder mig til engang i December, for da laver kandu.dk deres system om (..har de lovet). Nok ikke lige man kan fortryde sine kommentarer. . .

KS9000 spørger:
Hvad er det så Kan-du laver om?

//Knud

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 11:16

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : hms

Dato : 12-11-05 10:27

Tak for svaret Rellom.