/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
problemer med adgang til homebanking
Fra : sabs
Vist : 293 gange
70 point
Dato : 08-11-03 12:52

Er der nogen der kan fortælle hvorfor jeg ikke kan hente programmet til Amtssparekassen netbank??

Kommentar
Fra : pertho

Dato : 08-11-03 13:03

Det skyldes muligvis, at du ikke har Java installeret. Har du lige nyinstalleret dit styresystem?
Du kan hente Java på Amtssparekassens hjemmeside.

Kommentar
Fra : sabs

Dato : 08-11-03 13:04

jeg tror det er noget med sikkerheden eller java

Kommentar
Fra : sabs

Dato : 08-11-03 13:05

jeg har hentet jave fra siden.Jeg har ikke kunne få hjælp fra deres support så jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 08-11-03 14:40

På min homebanking side ved log in,siger den selv hvad der er galt!mangler Java,mangler understøttelse af cookie o.s.v,
prøv at gå helt ind på log in
Mvh Ole

Kommentar
Fra : sabs

Dato : 08-11-03 15:02

jeg får desværre bare fejl på siden

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 08-11-03 19:33

Hej sabs!
Jeg har også haft problemer med homebanking (det var dog med DDB), og fik løst det med hjælp herfra. Læs accepteret svar på:

http://www.kandu.dk/dk/spg/20814

Og jeg kan da godt løfte sløret for, at det har noget med krypteringsgrad at gøre. Hvis du læser punktet om internet explorer i hjælpmenuen, og der bl.a. står krypteringsgrad : 0, så er dette løsningen. Men nu skal jeg jo ikke kunne sige med sikkerhed, om det er helt det samme problem, du oplever.

Hilsen JanneP

Kommentar
Fra : sabs

Dato : 08-11-03 21:12

krypterinsgrad er ok, jeg har prøvet at opdaterer explorer igen, fejlen er der stadig, så jeg fatter ikke hvad der kan være galt.

Kommentar
Fra : sabs

Dato : 08-11-03 21:34

er der nogen der kak hjælpe. fejlmeddelse: Linie 103 - Tegn 2 - Fejl Objektet understøtter ikke denne egenskab eller metode - URL https//www.portalbank.dk/0725

Kommentar
Fra : Skobbe

Dato : 15-11-03 18:08

Jeg kan se, at der er mange gode ideer til, hvad fejlen kan skyldes. Jeg har også haft problemer med min homebanking/netbank et par gange. Og jeg kan kun anbefale at du via din bank får kontakt til deres hot-line. De er meget hjælpsomme.

Kommentar
Fra : sabs

Dato : 15-11-03 18:12

jeg har jo prøvet deres hotline men de kunne ikke hjælpe

Kommentar
Fra : c_kirkedal

Dato : 16-11-03 17:03

Det kan godt være at det er irrelevant, men det ville hjælpe mig meget, hvis du skrev hvilket styresystem du kørte? Jeg går ud fra at du bruger Windows et-eller-andet, men hvis du skulle finde på at bruge Mac eller Linux er det jo et helt andet problem. da der ikke findes ret mange net-bank-løsninger til de styresystemer.

Christian

Kommentar
Fra : sabs

Dato : 19-11-03 17:41

jeg kører windows 98

Kommentar
Fra : charliebumbum

Dato : 23-11-03 23:55

hvis du går i internetindstilinger/sikkerhed og lige retter skyderen fra mellem til mellemlav, mens du er på netbank , sku problemet være løst

Charlie

Kommentar
Fra : austar10

Dato : 12-12-03 10:03

Kun dette, at jeg ikke på noget tidspunkt har haft problemer med tilslutning til homebank. Jeg fulgte nøje bankens anvisninger, og installerede herfra de nødvendige programmer.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 13-12-03 15:59

Når du får den fejlmeddelelse,er der så ikke ,et eller andet sted på siden,hvor der står ,du kan afhjælpe problemet på denne måde.Det gør der på min,er du sikker på du er på den rigtige side,UNDSKYLD,en veninde sad og rodede på bankens instruktions side,
Mvh Ole