/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Pratikplads
Fra : bergen
Vist : 938 gange
26 point
Dato : 20-02-02 22:16

Hej
Jeg ville høre om der er nogen som kan hjælpe med en praktikplads til min datter på 18 år, hun er i gang med en uddannelse som kosmetiker, den praktikplads hun søger skal være et sted hvor de enten har med neglepåsætning, make-up, massage og hudafrensning at gøre, det ville være rigtigt godt hvis alle 4 ting er med i praktiken, hun har brug for pladsen ca. om 14 uger. Jeg håber at der er nogen som kan hjælpe hende, for uden praktikplads, kan hun ikke forsætte uddannelsen. Det skal helst være på Amager eller i nærheden. På forhånd tak. Jeg har desværre ikke så mange point tilbage, men jeg håber at nogen vil svare alligevel.
Hilsen Bitten

Accepteret svar
Fra : kjeldgaard

Modtaget 36 point
Dato : 20-02-02 22:37

Hej Birte,
jeg så lige, at du ved en fejl var kommet med det samme indlæg under windows. Du havde nu ikke behøvet at tildele nogen point der, eftersom du egentlig ikke fik meget hjælp. (Og jeg synes ærlig talt, at der var et par at indlæggene, som var under lavmålet - skam jer!)
Men bortset fra det. Prøv at klikke ind på nedenstående link.

http://www.dkfnet.dk/

Her finder du en oversigt over kosmetologer som er medlemmer af Dansk Kosmetolog Forening. Det må da borge for en vis kvalitet! Der er telefonnumre og det hele, så din datter kan bare gå i gang. Held og lykke med jagten.

m.v.h. Lise

Godkendelse af svar
Fra : bergen

Dato : 20-02-02 22:49

Hej Lise
Tusind tak for dit svar, ja de svar var lige under bæltestedet, men jeg er glad for dit svar til mig.
Hilsen Bitten

Kommentar
Fra : kjeldgaard

Dato : 20-02-02 23:05

Hej igen Bitten,
Glad for, at fu kunne bruge svaret.....
(-; Lise

Kommentar
Fra : kjeldgaard

Dato : 20-02-02 23:05

Hej igen Bitten,
Glad for, at du kunne bruge svaret.....
(-; Lise

Kommentar
Fra : mortenbjerring

Dato : 13-05-02 11:43

jeg vil gerne have er job for jeg er 13 år