/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
SAP R/3
Fra : vandkanon
Vist : 457 gange
100 point
Dato : 07-11-03 00:59

Som nyuddannet økonom ser jeg mange stillingsannoncer hvor erfaring med SAP R/3 er meget stor fordel. Programmet synes at blive mere og mere udbredt.

Jeg vil meget gerne lære lidt om det... er der nogle "billige" kurser eller noget andet, der kan gøre, at jeg i det mindste kan påstå, jeg har et begrænset kendskab til det?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-11-03 07:27

Hejsa
De fleste handelsskoler afholder kursus i SAP R/3, så jeg ville nok bruge handelsskolerne som indfaldsvinkel. Prøv at se denne Google-søgning igennem
http://www.google.dk/search?q=SAP+Kursus&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK
Vejle Handelsskole har det b.l.a. på programmet, se http://www.vejlehs.dk de må åbentbart være i gang med at opdatere deres server, da jeg ikke kan komme ind på siden lige nu.
Hygge...
Søren

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 100 point
Dato : 07-11-03 07:29

NB: Ellers er der denne side hvor du kan søge efter uddannelses centre
http://www.homesite.dk/uddannelsescenter/index.html
Søren

Kommentar
Fra : c_kirkedal

Dato : 16-11-03 17:17

De fleste SAP-konsulenter er uddannet via deres arbejdsplads, fordi kurserne normalt er ret dyre. Jeg er udd. datamatiker og har også kigget på emnet, da der, som du skriver, er ret mange der søger SAP-konsulenter. Desværre er det ret svært for private at betale de summer det koster at blive uddannet. Derfor er det for det meste sådan at firmaer, der har interesse i SAP-produkter, sender ansatte på kursus, således at de har ressourcerne i firmaet bagefter. Men jeg kunne også godt tænke mig at høre om der var andre der ved mere en jeg?

Christian

Godkendelse af svar
Fra : vandkanon

Dato : 16-11-03 17:55

Tak for svaret CLAN.