/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hvor finder man piger der tænder så shit~
Fra : Morten27
Vist : 7088 gange
170 point
Dato : 06-11-03 21:37

Hej jeg søger kontakt med piger der kunne tænke sig at lave film med shit og pis. Disse piger er svære at finde men skriv hvis du eller i kender en eller selv har lyst. håber på et svar.
Morten

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 07-11-03 07:02

prøv i pisrenden

Kommentar
Fra : arafat

Dato : 10-11-03 20:43

Det er for LAVT til at jeg "gider´" svare.! Kik dig selv på spidsen-så kører dit firma.! Held og Lykke og Go´Morgen.!
arafat

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 11-11-03 09:17

Uanset om man synes om idéen eller ej, aå er der åbenbart nogen der tænder på det. Så længe det er voksne mennesker der frivilligt laver nogle aftaler, og det ikke skader andre, er det vel op til dem selv. og så vidt jeg kan se, er manden jo ude efter nogle for hvem det siger noget. Med andre ord, er det ikke et overgreb han ønsker at begå.

Det er så dejligt at lade sig forarge. Her kan man rigtigt få lov til at sige fra og nedgøre, enda med god samvittighed,--over for noget der på én gang virker både frastødende og fascinerende. Du kunne Aldri finde på at kigge hvis konen eller kæresten gik på toilettet, eller du gik tur i skoven, og opdagede en kvinde der var ved at sætte sig på hug inde mellem træerne????

Mvh
A.C.Rosmon

Kommentar
Fra : Morten27

Dato : 13-11-03 08:26

Jeg synes bare det er mærkeligt at der er så mange fyre der tænder på det men man hører aldrig om piger der er til det. Morten

Kommentar
Fra : Morten27

Dato : 13-11-03 08:26

Jeg synes bare det er mærkeligt at der er så mange fyre der tænder på det men man hører aldrig om piger der er til det. Morten

Kommentar
Fra : secret

Dato : 13-11-03 10:32

Om dine håbløse fantasier ...

Hvem skal se dine "pis & shit" film ?
Jeg kender ikke nogen (heller ikke hørt om) der vil se den slags, så "din forretning" kan godt gå konkurs ...
(for hvis man skal sælge noget - så skal man først finde kunder, eller kender noget til dem).
Hvad skal du betale til dine piger ? Toiletpapirruller eller peanuts?

Skal du bare lave film og stable dem på reolen ?
Så håber jeg du fjerner dem inden du bliver voksen og får en familie.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 13-11-03 11:18

Man skulle ikke tro i har set hvor meget der er af den slags lort på nettet, men de står som regel på udenlandsk. En smule interesse for sex, og du får det hele lige i hovedet; især hvis du også kan lidt engelsk.

Kommentar
Fra : Emanuel_Rose

Dato : 17-11-03 14:16

Prøv at slå op i Ekstra Bladet under græsk toiletsex, eller søg på google under græsk sex...

Kommentar
Fra : secret

Dato : 18-11-03 10:08

Du må ud i byen og prøv selv ... sæt en skilt bag på ryggen og tilføj din mobil nr.
You never know, måske de rigner ...

Kommentar
Fra : Esme

Dato : 23-11-03 17:43

hmm...undskyld mig men hvad er shitsex? heheh :)

Kommentar
Fra : secret

Dato : 28-11-03 11:28

-det er vist en udløsning fremkaldt af "shitting" på ens "kærestepige" ....
-kan slet ikke forestille mig, at en pige kunne finde på at gøre det samme ....

Nej, hvor "lækkert" !!!!

Kommentar
Fra : Morten27

Dato : 02-12-03 10:15

OK der er slet ingen piger der vil komentere det her spørgsmål?? Er der slet ingen piger i Danmark der tændr på det??

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 02-12-03 15:01

der er nok ikke mange af de piger, der sidder og følger med på kandu.dk.
prøv at finde ud af, hvor du kan finde din målgruppe

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-12-03 19:36

Har du prøvet på www.scor.dk ? Jeg har ikke været der selv, men der kan man vist finde næsten alle slags "forhold".

Mvh,
Mordex.

Kommentar
Fra : Skobbe

Dato : 07-12-03 20:38

Prøv at kontakte DR. De har vist produceret en serie engang, hvor en sagde noget om "LORTELAND!". Måske ved de noget...

Kommentar
Fra : maxx

Dato : 17-12-03 00:34

afføring er et materiale. jeg er selv meget materialistisk instillet. at modtage et materiale fra min elskede er en euforisk oplevelse, altså afføring. at modtage et produkt som et andet menneske har produktseret er en gave i kærlighed, ikke en ulækker seance. det kommer fra en krop man elsker og respekterer. prøv at forstå det er kærlighed til den man elsker. man accepterer alt fra deres krop hvad end det måtte være. ikke en primitiv passion henhørende fra laverestående personer, men en decideret elitær livsopfattelse hvor mennesket og dens funktioner er guddommelige.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 17-12-03 07:37

Jeg er ikke selv til lort, men derfor kan man godt respektere andres syn på tingene. Jeg synes maxx´s indlæg er et meget flot indlæg, en anden måde, at opfatte tingene på. Selvfølgeligt kan det opfattes som noget intelektuelt bavl; men ikke mindst i den sexuelle verden, er det vigtigt hvad der sker mellem ørene. Det er vores egen tankegang der er altafgørende for om vi bliver utilpads eller ej. Noget som den ene opfatter som grov voldtægt, kan af en anden opfattes som dyb lidenskab. Det hele afhænger af de indvolverede personer, og deres tankemønstre.

Det er somregel sådan, at det der generer en allermest, er sider man selv har. Man undertrykker bare den side, forde man ikke vil stå ved det, og ikke have med det at gøre, fordi man ikke kan takle problemet, og det måske minder en om noget dårligt.

De negative indlæg der har været, må være fordi i ikke har kunnet takle tingene. På et eller andet plan, må det også sige jer noget, ellers havde i ikke reageret på det overhovedet. Om i så tager afstand, fordi i har konflikten inden i jer selv, fordi i har haft nogle dårlige oplevelser, eller i er fasineret, men ikke tør, fordi i tror andre vil se ned på jer, eller der er en helt 3. grund, det er noget I selv må ind og forholde jer til. Sex er stadigvæk et tabuemne,hvor rigtigt mange prøver at finde en grimasse der kan passe. Vi tager en maske på, som vi tror andrer synes om, og bliver bange, når andre tager masken af; - og det tager lidt tid inden vi finder ud af om det bare er en ny maske vi få øje på, eller det er det sande ansigt; og derfor skal være skræmte, for det kunne nemt være, at vi ser lige så dan ud, inden under masken, som vi selv bærer.

At der ikke er nogen kvinder der har henvendt sig, kan skyldes mindst 2 forskellige ting. 1) man kan ikke umidelbart se hvordan man skal henvende sig udenom dette indlæg, og jeg tror ikke der er mange der er modige nok til at lade andre se, at de også har denne side, i et område, der på trods af fri sex, stadigt er et tabu-område, og som man derfor ikke vil lade andre få indblik i. 2) Det er ikke sikkert, at du på denne side render ind andre der deler din lidenskab, og du derfor skal lede andre steder.

Kommentar
Fra : Morten27

Dato : 17-12-03 11:55

hej tak maxx og a.c.rosmon det er rart at der ikke kun kommer negative komentare og hvis der skulle sidde nogen piger der vil skrive så skriv til scatpigen@ofir.dk .
Morten

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 17-12-03 12:43

Det var fornuftigt at sætte din mailadresse på, så er der ingen der behøver at udlevere sig selv mere end man selv har lyst til. Der er forskel på om en eller et helt land finder ud af ens tilbøjligheder. med en mailadresse kan man gemme sig lidt, hvis det er det man har brug for.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 17-12-03 12:43

Det var fornuftigt at sætte din mailadresse på, så er der ingen der behøver at udlevere sig selv mere end man selv har lyst til. Der er forskel på om en eller et helt land finder ud af ens tilbøjligheder. med en mailadresse kan man gemme sig lidt, hvis det er det man har brug for.

Kommentar
Fra : Daniel_Bilstrup

Dato : 22-12-03 23:07

Ej det her indlæg har jeg bare ikke brugt tid på at læse...!? FØJ!

Hvis du får lavet den film så håber jeg sku at man skal have en mindst 30 cifret kode for at kunne støde på den et sted for det er sku godt nok det klammeste at få slynget i hovedet!
Så et klip med det engang og jeg mistede sku lysten til sex fuldstændig i lang tid!

Men held og lykke!!!

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 23-12-03 01:18

Hej Daniel_Bilstrup.Det ser ud som om du har et problem, noget du har et ambivalent forhold til. Så negativt, og her enda kun på tankeplanet, så må du have været udsat for noget storslemt, ellers ville du ikke først være nysgerig, for derefter at tage så kraftig afstand, ellershavde det været ligegyldigt for dig.

Kommentar
Fra : Daniel_Bilstrup

Dato : 23-12-03 19:40

Jamen det er da godt at der er en professor til stede............

Kommentar
Fra : maxx

Dato : 27-12-03 04:41

Du har ret Bilstrup, der er muligvis en professor til stede. For alle anderkendte undersøgelser omkring seksualitet har hidtil vist at højtuddannede og succesfulde personer har en markant højere accept og forståelse for seksuelle variationer og ifølge samme også udlever disse oftere end nedre middelklasse og ufaglærte. Ifølge en dansk undersøgelse var var langt de fleste læsere af forgangne weekendsex, rapport og cats tilhørende arbejderklassen(og stor respekt for den forøvrigt)men snerpethed overfor andre seksuelle former end vanille sex med villige piger iført udfordrene lingeri var udtalt. Egentlig et paradoks, da disse personer udfører deres seksuelle akt med deres partner e.v.t. iført lingeri indkøbt af manden, i en kulisse af kludetæpper og BIVA-Møbler, medens de drømmer om en imaginer livsstil alla glamour og Danielle Stile. En livsstil der ebbede ud i overklassen i 1900 tallet paralelt med at de royale og adelen ikke længere var de ultimative trendsættere. Hvores verden er ikke simpel. En forsker fortalte mig engang: VI ser alle på den samme jordklode, men nogen overskuer og ser detaljer som for andre er for indviklede og uoverskuelige til at kapere. Det er mit ønske at også kvinder turde deltage i denne debat, vi er trods alt tre der vil tage et bidrag seriøst. På forhånd tak ! Jeg vil til sidst udtrykke min dybeste respekt A.C.Rosmon. Du har personligt vist en rørende evne og vilje til indsigt som ikke er mange beskåret. TAK TIL DIG ! Pleace Kvinder - DELTAG-!

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 27-12-03 14:02

Jeg er ikke professor, men er meget nysgerrig, og har en rimelig almenviden. Jeg har gennemført gymnasiet og en mellemlang erhvervsuddannelse. Desuden fungerer jeg som kunstner og terapeaut, hvilket da kræver stor tolerence, og en vis indlevelsesevne. det er derfor jeg prøver at tage folk alvorlig, når de kommer frem med deres synspunkter. Hvis vi som mennesker skal udvikle os, er det gennem vores tanker og fantasi. Jeg er stor nok i mig selv til ikke at behøve at sparke til andre, heller ikke selv om jeg har en meget divergerende mening. Jeg er også stor nok til at synes om nogle af de lovforslag Brian Mikkelsen har fået gennemført, selvom jeg absolut ikke synes om vores regering. Det er de små hunde der gør højst, - og bider først.

Kommentar
Fra : filatelisten

Dato : 27-12-03 17:15

Pis og lort er der nok af i verden.
Find et mere "rent" emne

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 27-12-03 18:04

Rent faktisk har vi været inde på flere essentielle emner på bagrund af en enkelt persons anderledes sex-ønsker. Spørgsmål som tollerence og respekt for andre mennesker og deres ønsker, meninger og holdninger. At der er forskel på hvor rummelig man er, og , at det har noget med vedkommendes baggrund at gøre.

Det , at højtuddannede mennesker ofte har en større tollerence, kan nemt skylles, at man i uddannelsessystemet ret hurtigt lærer, at se tingene fra mere end en side, ligesom man også lærer at se krittisk på egne konklusioner, for at kunne imødegå andres kritik. Ikke mindst lærer man, at fordi man læser det i avisen, ser det på TV, eller læser det i måske nok så hellig bog, så SKAL argumenterne være i orden. Her nytter det ikke at bruge ord der ligner hinanden, men har vidt forskellige betydninger til at dække hinanden, der hvor de ikke kan. Pis og lort har forskellig betydning, når du taler om afføring i den ene sammenhæng, og hvor det i den anden sammenhæng nærmere betyder ondskab, men selvfølgelig kræver det mere end en almindelig sprogsans for at fange den lille forskel.

Kommentar
Fra : Morten27

Dato : 29-12-03 11:49

Nå der er rigtigt kommet kommet gang i debatten tak for de gode indlæg men også for de mere destruktive, de giver stof til eftertanke. Hvorfor bruge tid på noget man afskyr og alligevel tager sig tid til at svare??. Nå det lader til at vi er tre seriøse i dette forum og jeg håber da at der på et tidspunkt er en pige der vil komme med en kommentar det kunne være spændende. nå godt nytår maxx og A.C.Rosmon

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 29-12-03 12:30

Jeg kan godt forstå, at du ikke giver point endnu. En masse debat, men ingen æbler. Prøv rådene med også at kikke andre steder. Der findes mange billeder på nettet, og mange videoer, så der må da være nogen kvinder der ikke har noget i mod det, og om det så er fordi der er penge i det eller ej, det ved jeg intet om.

Fortsat god jul, og godt nytår til alle(også til dem der var ved at få havregrøden i den gale hals).
A.C.Rosmon

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 29-12-03 20:40

hej!
Jeg kan næsten kun forestille mig, at du tager "pis" på os. Det du nævnner her er sgu`da forskruet, hvis du altså er et voksent menneske. Jeg bliver i hvert fald total magtesløs, overfor sådan et indlæg, og er desuden forbavset over for den store respons....
La..

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 29-12-03 20:40

hej!
Jeg kan næsten kun forestille mig, at du tager "pis" på os. Det du nævnner her er sgu`da forskruet, hvis du altså er et voksent menneske. Jeg bliver i hvert fald total magtesløs, overfor sådan et indlæg, og er desuden forbavset over for den store respons....
La..

Kommentar
Fra : maxx

Dato : 30-12-03 07:10

Kære Liseaa. Jeg tager ikke pis på nogen, hvis det er mit inlæg du hentyder til. Det du spørger om er nok HVORFOR ! Freud var ikke sikker på hvorfor. Den anale fase antog han var forbundet med magtidentitet. ANALSADISTISK FASE. Vi skulle som børn lære at kontrolere om det kom i bukserne eller i potten, MAGT OVER EGNE KROPSFUNTIONER. Blev vi seksuelt bevidste i denne fase blev vi muligvis sado/masokister.( af Marcis deSade & østrisk forfatter Sacher Masoch(sikkert stavet forkert)) Problemet er bare at selve afføringen er et materiale og desuden ulækkert. ER DER EN KOMBINATION Ang. kvinder: Mange kvinder fantaserer om sex med dyr. Anonyme spørgeskemaer blandt disse fotæller at de tænder på det dyriske og at det er ulækkert. Mange menestruerende kvinder fortæller at de bliver ophidsede af deres egen "duft" altså ulækkert. Og til sidst men ikke mindst , kvinder der (isærliggrad selv ønsker analsex) ofte ønsker at slikke deres partners afføringsramte penis ren for at opnå en særlig orgasme. Er det en form for underkastelse, nej ingen kan sige hvorfor. Napolion var kendt for sin "dirty" seksualitet. Josephine modtog altid et brev adskellige dage før hans hjemkomst fra felten lydende: VASK DIG IKKE ! Hitler mentes at have samme tendens og en barndomsven påstod det var fordi Hitlers penis var bidt i stykker af en ged. De havde som børn tisset på dens mule, og i den fobindelse skulle geden have bidt i Hitlers penis så den aldrig mere skulle fungere. Det er dog aldrig blevet bevist. Det er derimod brevene fra Napolion. Ikkke de smukkeste forbilleder for os ville mange sige. NEJ mon dog, men det var magtmennesker, ligger her et symbol. ikke for mig. Så var der rockiconet Bob Geldorf som konsekvent aldrig gik i bad. Hans modelkone(husker ikke hendes navn)sagde hun havde vennet sig til det. DEt skal med, at visse psykiatere har ment at afføring er symbol på fordøjelsens magt over livet(maden har engang været levende) Jeg mener det er fortænkt. Jeg må også have med at man igamle dage mod frigidtitet og impotens, anbefalede at man snuste til sin partners armhule. Det virkede sommmetider, man vidste ikke hvorfor. Det ved vi idag. Vi sveder feromoner under armhulen som af bakterier omdannes til en (for nogen) ildelugt. Men feromoner kan isoleres uden lugt, og bruges til at stimulere ens partner. (blindforsøg foretaget) Tilbage står en gåde som endu ikke er blevet belyst. Det er en opfattelse i vore kredse at kvinder der er til dirty, scat, koprofagi, saliromani, "kært barn har mange navne" ofte er lespiske. Hvis du (kvinde) selv er til dette med kvinder, kunne du så ikke være sød at skrive et inlæg hvorfor du tror det er sådan. Ikke for at komme med detaljer som som en mand kan blive ophidset af, men et rent seriøst inlæg. På forhånd tak ! Husk: dette er en af seksualitetens sidste tabuer. Det indeholder ingen ondskab, ingen voltægt , intet overgreb. ALT ER FRIVILLIGT ! Håber på bare lidt foståelse Liseaa. Og så vil jeg gerne ønske A.C.Rosmon og Morten 27 et rigtigt lykkebringende nytår

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 30-12-03 09:21

Kære Maxx.

Det er nogle lange flotte indaigtsfulde indlæg du kommer med. Det ser ud som om det er et stofområde du har sat dig grundigt ind i.

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 30-12-03 16:46

hej Maxx!
Jeg er en naturlig fungerende kvinde, der elsker "LOVE" og hvis du med din lange tirade prøver at ændre mit syn på dit indlæg, så er jeg stadig knastør!
Jeg ønsker også dig et godt nytår...Mvh La.

Kommentar
Fra : maxx

Dato : 31-12-03 12:41

Men er du til LOVE Liseaa. det kan være perverst. Skuespillerinden Helle Herzt forlod mand og børn, for hun havde fundet den store kærlighed (LOVE) Hvorfor tror du hendes søn (som hun har med Cristoffer Bro) (den tykke fra storebæltsbro-reklamen) har evige spiseforstyrelser, angst og har måtte søge gud. Han har idag svært ved at tilgive sin mors ligegyldighed over for ham. Et LOVEsvigt p.g.a. sin tro på den ophøjede ægte LOVE. Man kan idag måle hvorlænge en forelskelse varer. Når vi er forelskede producerer hjernen markant mere dopamin og endorfin, og tilsvarende mindre serotonin. Bliver vi så ikke deprimerede: Nej serotonin spreder vore tanker så vi ikke tænker på noget negativt(lykkepiller). Men vi skal jo netop konsentrere os om vores nye forelskelse (ser heletiden vores udkårne for os) og dopamin især i store mængder gør os SINDSYGE ! Alle ved at når vi er forælskede bliver vi en hel del urealistiske. Alt ved den uvalgte er charmerende: Skæve tænder ,en barnlig latter ,sarkastisk humor og er dejlig ligefrem. MEN efter højest 2 år og 4 måneder er hjernens kemi beviselig tilbage i normalt stade. Nu ser vi at partneren har grimme tænder, er vitterlig barnlig, bruger ond sarkasme og er sårende ligefrem. Bare ergeligt, for nu har vi to børn, og ligger i sengen om aftenen og drømmer om smuk LOVE med en anden man kender. Ja alle drømmer vel engang imellem om andre end ens partner. DET ER JO IKKE PERVERST VEL - DET ER OPHØJET SMUKT ! Så pas på liseaa med at gøre det ene man tænder på finere end det andet. hvis - det er den i kristen terminologi, USELVISKE KÆRLIGHED vi taler om, findes der intet smukkere. Men drejer det sig om hvad man tænder på seksuelt, ved du godt hvormange ulykkelige voksne og skilsmisse-børn der findes p.g.a -LOVE - Så når du skriver at du er en naturligt fungerende kvinde, vil jeg gøre dig opmærksom på at denne samfunds-accepterede natur også kan have negative sider! Naturlighed er i det hele taget ikke altid af det gode. I den ortodokse katolske middelalder var det kun udvalgte lærde munke der måtte læse naturvidenskabelige værker. (se rosens navn m. Sean Connery) de var jo skrevet af antikkens største lærde filosoffer, men alle begreber hvor natur indgik var man på vagt overfor. Natur var driftbetonet og dermed dyrisk, mennesket burde stræbe højere. Nok havde Gud skabt jorden, men paradis lå jo i himlen. Drifter skulle tæmmes for ikke at blive lokket til at tjene det onde. Vi ser heldigvis mere nuanceret på tingene idag, men noget er der om det. Du ser naturlighed som udtryk for at man er et godt og sympatisk menneske, men det er kun tilfældet hvis du har en god natur. (i gamle dage brugte man udtrykket: Han har en skidt natur) Skal vi alle bare være naturlige ? Skulle Paul Gotti bare myrde løs, da det faldt ham naturligt ? Skal en pedofil bare rage på børnene nede i legehuset hvis det falder vedkommende naturligt. Skal man bare rende over til den nye man er IN LOVE WITH og splitte en famillie ad, for det er jo naturligt. Du tænker: Nej for det er jo ikke naturligt. Hvem definerer hvad der er naturligt (eks. scat) Du ? jeg ? Gud ? eller måske samfundet med dens normer som hele tiden rykkes. Det ville jeg blive glad for at du svarede (e.v.t. lidt mere saftigt) på. På forhånd tak ! Og et rigtigt godt nytår til dig Liseaa HAAJ

Kommentar
Fra : Morten27

Dato : 02-01-04 11:48

Hej alle sammen så lykkes det at få en kvinde i debatten hurra men hun var heller ikke begejstret men det kan jo være at der snart kommer en kvinde der har et mere åbent syn på sagen, tak for de fine indlæg og svar på tiltale maxx.
Hygge
Morten

Kommentar
Fra : saramarie

Dato : 06-01-04 22:45

Hej Morten.
Jeg må sige jeg er betaget - desværre ikke af din efterlysning og seksuallysten til "lort og sex" - hvad dette så må indebære? Jeg er dybt betaget af hvor meget I kan få ud af det, og hvor flot i tre fyre svarer. Der er virkelig tænkt lidt over det her...
Jeg er ikke selv til denne anderledes form for sex, men det giver mig ikke behov for at svine andre til, der er. Jeg er meget enig i meget af det i skriver i Jeres "svar på tiltale" til de korte og må jeg sige temmelig umodne indlæg, der har været undervejs. På den anden side fik jeg et godt grin ved kommentaren: "Jeg har bare ikke brugt tid på at læse dette indlæg - FØJ"!
Til A.C. Rosmon vil jeg sige, at ja man har måske en bredere forståelse for mennesker jo længere op ad den sociale rangstige vi bevæger os, men jeg mener ikke det alene skyldes uddannelser og de redskaber, vi herfra får med til at se tingene i bredere perspektiver, analysere, være selvkritiske m.v., men også at det omvendt er mennesker, der har dette i sig i forvejen, som motiveres til at læse videre. Kald det en højere intelligens, fornemmelse for livet, videbegærlighed...
Jeg følte mig sgu helt bagud da jeg læste diverse navne for forskellige former for sex ovenover og jeg ikke lige vidste hvad det var. Jeg har åbenbart stadig en del at udforske :0)
Til Maxx vil jeg sige at din diskussion om "naturlighed" er god, men lad være at bevæge dig ned på Liseaas niveau ved at angribe - dette er blot et kærligt råd. Jeg kan godt forstå din frustration over så snæversynet en holdning (undskyld Lisaae), men også her handler det om forståelse - forståelse for at vi er forskellige og overbærenhed med dem som ikke kan følge ens tankegang.
Dog må jeg sige til dig Maxx at kærlighed (LOVE) ikke i sin rene betydning er perverst. Jo det kan - og gør det ofte - bringe sårende ting med sig, men det kan alt andet også. Alt har en modsætning og er i mange tilfælde tættere på sin modsætning, end vi aner.
Angående din beskrivelse af lort, er den nok noget af det smukkeste jeg har hørt om "dette materiale". Det er rart at der er nogen af os der har et afslappet forhold til det. Er det ikke syndt for alle de mænd som holder sig selv fra analsex, fordi lort er et tabu for dem... Tænk hvad de går glip af! Her er jeg i øvrigt enig med A.C. Rosmon i at det, vi ikke bryder os om eller irriteres ved hos andre, er noget der er inde i os selv. F.eks. tror jeg, at de mænd med størst homofobi, er dem der mest ønsker at prøve "det", men det er så stort et tabu at de fornægter det og vender lysten til had/vrede.
Men men men sådan er der så meget der er tabu inden for den seksuelle verden. Og hvor er det dog en kæmpe skam, når man tænker på, at det er noget af det vigtigste for og dejligste ved vores eksistens.
Smil herfra, Sara - og held lykke med jagten Morten

Kommentar
Fra : saramarie

Dato : 06-01-04 22:54

Jeg bliver nødt til, efter endnu en gang at have skimtet indlæggene, at sige du er meget rammende og fin i dine kommentare A.C. Rosmon. Det bringer kun smil frem på mine læber at læse dine formuleringer, måske også fordi jeg er meget enig :). Sara

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 07-01-04 07:35

Jeg er meget glad for de lange indlæg der har været her, for det er dem der har været "hjerte" i. Selv om jeg ved meget om mange forskellige ting, så synes jeg, at de lange indlæg har givet mig meget. At lave en film, er at lave et kunstværk, og uanset hvad vi laver inden for kunstens verden, er der altid nogen der synes det er noget lort, --- og andre der lader sig facinere. Denne tråd, startede med ønsket om , at finde en der ville medvirke til udførelsen af et kunstværk, men endte med en diskution omkring tabuer. Jeg påstår, at jeg ikke har nogen tabuer i min kunst. (Se evt. www.rosmon.dk). Men saramarie har i hvertfald gjort, at jeg nok skal til at tænke mig lidt om, inden jeg alt for stålfast siger det igen. Mange af de ting vi kunstnere laver, er ønsketænkning og fantasier. Her kan vi gøre ting, som vi måske ikke rigtigt tør, eller kan opnå. I en film , kan vi gå ud over vore egne grænser i kunstens tjeneste, og dermed have en undskyldning for at bryde egne tabuer. Kunstnere har altid forarget og provokeret. Jeg kan lide at drille øjnene, men det er først når jeg kan snyde mine egne øjne, jeg bliver rigtigt tilfreds. Meget af den kunst jeg ser, synes jeg er tom, den gør ikke noget ved mig, højst forarge ved at jeg ikke kan finde noget. Mange blev forarget over guldfiskene i blenderne på Trapholt. jeg ville gerne have fået den idé, for selvom jeg ikke var nede og se udstillingen, så kunne jeg mærke, at det for mig ville være lige så svært, at holde fingrene fra kontakten, som det er at køre uden om en bil, der kører i den forkerte side af vejen. Her er du nødt til at tage stilling til, om du vil følge din lyst eller moral. Det er du også nødt til i forbindelse med en film om shitsex, og hvad med de "Malerier" der hænger rundt om på forskellige museer, og udført af en professor fra Akademiet, og hvis vigtigste ingrediens er, at der er pisset på dem. Forarget, ja, men ikke over der er tisset på malerierne, men fordi de ikke giver mig en skid, ikke engang noget at tænke over, men der er nogen der pisser deres teritorie af.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 07-01-04 07:39

N.b. uden de korte forargede indlæg, var denne tråd måske ikke blevet så interessant, som den rent faktisk er blevet. Det er jo lige før den hører hjemme under filosofi, med den behagelige drejning den her har fået.

Kommentar
Fra : saramarie

Dato : 07-01-04 12:05

Det må jeg nok sige - sikke en hjemmeside du har der A.C. Rosmon. Der er et eller andet med buer og cirkler i dine malerier, det synes jeg er fedt - som om de åbner op for nye muligheder; tør du gå ind? eller, hvad ser jeg på den anden side? Selv på disse små billeder på skærmen, er det let at se det tredimensionelle. Det lyder som om vi kan fprtsætte denne her "diskussion" lang tid endnu, eller som du siger fortsætte den inde på filosofi - for eksempel en diskussion om farver og deres påvirkning. Eller hvad er "kunst". Her er jeg i øvrigt meget enig i at der er alt for meget i dag, der skal forestille "kunst" men som ikke fortjener den titel! Og den med blenderen... endnu en ting jeg er enig i. Det er ellers ikke mange jeg har mødt, som har det åbne perspektiv. Folk forarges nemlig lynhurtigt - og de (vi?) elsker det. Der er ikke noget bedre end når vi kan snage i andres problemer eller bande andre end os selv langt væk. Ligesom med lort og shit filmen - det er så let at forarges. Spørger du mig er det også for let. Istedet for at tænke lidt over tingene, skal vi helst have dem i kasser hurtigst muligt. Det værste ved vores snæversynethed og "danske mentalitet" (deri også vores jantelov) er, at det i 95% er "ok". Det er ikke mange der sætter spørgsmålstegn ved om det nu også er berettiget at være forarget i den og den situation, det bliver oftest taget for gode vare
Hvor er det fascinerende at komme ind i en diskussion og så se hvordan der kommer en masse til, hvor meget vi kan få ud af associationer og tankens kraft.
Selvom jeg snilt kunne fortsætte, må jeg løbe igen.
Håber det er ok, diskussionen bliver så bred Morten :0)

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 07-01-04 17:10

Det er rart, at der er kvinder der også, uden løftede pegefingrwe tør gå ind i de mere principelle dele af diskutionen. En ting er at have nogen idéer og holdninger, noget helt andet er at få dem spejlet. Maqn kan ligefrem blive klogere, og når pegefingrene ikke er løftede, og ingen er forargede, behøver man ikke at hæve paraderne, og "hører# derfor bedre efter, derved bliver diskutionen meget mere givende.

Mvh
A.C.Rosmon
a.c@rosmon.dk

Kommentar
Fra : Morten27

Dato : 08-01-04 06:44

Hej sara tak for dit pæne indlæg, ja det er helt ok med nogle brede diskutioner og rart at man kan bringe mennesker i tale over et emne. Bliv ved med det.
Morten

Kommentar
Fra : maxx

Dato : 09-01-04 08:45

Først og fremmest: A. C. Rosmon --- du er jo et genie !!! Sikke billeder. Med dit talent er der ingen grund til at sammenligne dig med kunstnere som har brug for happenings som: Blendede fisk, - udstoppede hundehvalpe eller slagtede grønlandske heste(du ved hvem,ender på gaard,og har nogle glimrende tæpper hængende i hillerød). Havde det ikke været for kære Sara-Marie, havde jeg desværre ikke kendt dig som den kunstner jeg nu ved du er. Da jeg med skam må erkende at, jeg lever i en verden af antikviteter. (trods mine "kun 43 år") Men det hindrer mig ikke i at have en hvis hviden om moderne kunst, fra J.M.William Turner og frem. Af disse efterfølgende ismer er surrealismen min foretrukne. Og du mestre den til fulde ! (blandt mange andre teknikker) Du falder ikke for fristelsen til at lade tyngdekræften trække dråber af tynd maling til at gøre arbejdet. Eller som Robert Jacobsen i sin sensommer, at udfylde sorte krusseduller med rødt og gult fra tuben. TAK FOR DET ! Men så til Sara-Marie; Det er ikke A.C. Rosmon du skal tage til indtægt for socialrangstigen, det er desværre også mig. Og du har ret, alt har sin modsætning. Og modsætninger mødes. For nu skal du bare høre ! I mit forhold (har varet i 26 år) er det mig der er romantikeren. det er mig der sætter lys på bordet, mig der indretter hjemmet, mig der sørger for at hun går ordentlig klædt, altså mig der i princippet er til LOVE. Hun er den praktiske, jeg er fisseletten. Det vender måske op og ned på hvad i havde forestillet jer, men sådan er det. ! Tak for jeres dejlige inlæg og fortsæt endelig. Kærligst Maxx

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 09-01-04 17:51

Det bliver sjovvere og sjovvere, og endnu mere intersandt. kvinderne får flere og flere maskuline sider ind, og mange mænd er bevidste om, at de har nogle feminine sider, uden overhovedet at være homoseksuelle. Jeg tror selv på, at det både nemt bliver nole mere skrøbelige forhold vi kommer til at indgå i, men også meget bedreforhold, fordi begge parter indeholder begge sider, og kan derfor finde en indre - og ydre balance. Vi vil også bedre kunne vekselvirkemed hinanden, f.eks. sådan at den ene starter med at dominere, og pludseligt veksler det.

jeg så i en udsendelse, at mange af de mænd der kommer og ønsker at en prostitueret skal ydmyge ham, og være dominerende, selv er højt placerede direktører, der har magt over andre. Så der skal nok en eller form for balance til. Med det nye begreb metrosex, bliver der rigtigt byttet rundt på tingene, når det nu er mændene der går ud og ofrer rigtigt mange penge på at blive til jagttrofæer!

Mvh
A.C.Rosmon

Kommentar
Fra : saramarie

Dato : 09-01-04 21:30

Metrosex...? Heller ikke dét begreb har jeg hørt om. Sig mig hvilke aviser og blade læser I ?
Balance er jo det alt handler om - og ja kvinder og mænd nærmer sig hinanden hvad angår maskulinitet og femininitet. Jeg synes det er positivt. Ja, det giver nok nogle lidt mere "spændende"/udfordrende forhold, men tilgengæld bliver de også mere ligeværdige. Jeg synes klart det er mere givende, når en mand er i kontakt med sine feminine sider og står ved det (ser det for hvad det er; en styrke). For mig er feminine sider ikke fysisk ment, som affekteret sprog eller løse håndled. Det jeg forstår ved det er, at han har en fornemmelse og forståelse for feminine værdier og livsanskuelser. Dette er for eksempel den følelsesmæssige side, det at tage imod mv. Ligevel for kvinder er det sundt at have makuline værdier såsom styrke, det at "handle" og gå fremad m.v. Det giver for mig at se en bedre kommunikation, større forståelse for hinanden og et mere givende forhold.
I forhold til "modsætninger" vil vi jo også sige maskulin/feminin er modsætninger, men alligevel er de så tætte på hinanden. Den ene kan ikke leve uden den anden. Manden kan ikke leve uden manden vise versa. Der må jo være en grund til at vi hele tiden tiltrækkes "det modsatte", det må jo være fordi vi "mangler" det - vi søger efter vores anden halvdel, der vil fuldende billedet..
Jeg vil ikke sige, som du skriver det A.C. Rosmon, at der bliver byttet om på tingene, og at det nu er mænd, der vil være jagttrofaer. For mig at se er det en "tendens" (hvis jeg må kalde det noget så blåøjet!) i samfundet der præger begge køn gevaldigt. Dette er ikke hvad jeg vil betegne som "ligestilling", men tidens tendenser (her materialismen og behovet for forhøjet selvværd gennem udseendet!), der trækker begge køn med sig - og det er uhyggeligt.
Hvad er vores værdier i dag? Er det at vise din næste kærlighed og respekt? Nej, der er knap nok "plads til os selv". Samtidig med at vi bliver mere og mere ens, kræver vi som aldrig før plads som de enkeltindivider vi er.
Jeg kunne fortsætte i lang tid, men det sætter så mange tanker i gang, at det er svært at få dem alle sammen ned. Kender I det, når man begynder at tænke "abstrakt" og man har svært ved at sætte ord på?
Der er lige startet en film om Tibet, som jeg har en lille svaghed for, så den må jeg hellere kigge nærmere på!
God fredag aften, sara

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-01-04 17:07

Jeg vil undlade at bidrage med min egen holdning til Morten's spørgsmål - blot lige sige til de tre udmærkede skribenter A.C. Rosmon, Saramarie og Maxx, at jeres indlæg vil blive væsentlig mere læsevenlige, hvis I i gider dele jeres indlæg op i flere afsnit.

Det er måske nok fine formuleringer I kommer med - men det er ganske rædsomt at kæmpe sig igennem den ene lange smøre efter den anden - og ærlig talt går meget af det skrevne tabt på denne måde.

Frida.

Kommentar
Fra : maxx

Dato : 11-01-04 09:32

Først må jeg sige, jeg laver kæmpe afsnit, men de bliver slettet af kandu`s computer. Sorry - Fridaflip. Dernest: Kære SaraMarie, Metrosexualitet er en sammensætning af homoseksualitet - heteroseksualitet og ordet metro. Metro står for hovedstad eller meget stor by. I disse byer har der historisk været tradition fo decadence siden antikken. Decadance betyder decade, altså 100. Man har lagt mærke til at hver gang et århundrede skifter, perverteres livsstilen i store (metropoler) altså storbyer. (tænk på de brølende tyvere, med flade bryster, drengehår, og seksuel lystsluppenhed) Det var på denne tid kun 10 - 20 år siden st man brugte selvskabs-blære. D.v.s at man intet drak hele dagen før man skulle på besøg hos bekendte. Det indebar nemlig at man skulle på toilettet i løbet af aftenen. Et tabu man ikke kunne være bekendt dengang. Man kunne ikke sige toiletrulle hos købmanden, man sagde: noget NUL NUL(00) Er det den moral vi skal tilbage til ? NEPPE ! Nå men - altså Metroseksuel er en type mand der altid har eksisteret, David Bovie , de fleste medlemmer af :DURAN DURAN. Anthony Andrews(den røde pimpernil) Roger Moore, Pierce Brosnan, Don Juan, Casa Nova og mange flere. Feminine mænd, påvirket af kvinder og homoseksuelle trendsættere i deres selvfølelse. MEN, SOM KUN TÆNDER PÅ KVINDER ! Har kvinder ikke altid sagt; Gid den bøsse var til kvinder. De kommer nu søde ! USA er trendgiveren for den vestlige verden, og fra Manhatten udvikles i disse år den gode gamle elegante mandstype, der er til romantik og opera. Kontra den bodybuildede facistoide handyman. Det har forvirret bøsserne, når de ser en fyr i gadebilledet. Så de har opfundet udtrykket METROSEKSUEL. MEN ; Kvinders uheldsstattestik ifølge forsikringsselskaber, stiger kraftigt hver år. (a.n.g. biluheld) De kører maskulint. ---- En undersøgelse i Norge viser at unge kvinder er mere tilbøjelige til uromantisk sex end de unge mænd. Og i Sverige har AftonBladet netop offentliggjort en undersøgelse der viser at 87,5 % af deres kvindelige læsere foretrækker hurtig sex, uden forspil. I Canada har man lige beordret to piger på tolv i terapi, for at have snavet hinanden foran kammerater for penge. (trods Madonna, Britney Spiers og andre vækker stor begejstring med samme) I beverlyhills opdagede man sexklubber med medlemmer ned til 13 år i de lukkede velhaver kvarterer. I Italien opløste politiet sidste år et sexorgie på en kirkegård, hvor de yngste var 13 år. Verden er i forandring. Romerne giftede sig ofte med piger på 11 - 14 år, derudover var homosex ikke unormalt til man blev gift. --- En romersk (polterarbent) sang lød; Kan du også med en pige? Det skal med(som jeg siger) at Cæsar , den civilicerede verdens største hersker, Deraf Zar, KaiZAR, o.s.v. Havde tilnavnet; Alle kvinders mand, -og alle mænds kvinde !. Romerne indførte også kvindelige gladiatorer, efter at have intaget England, hvor de selv meldte sig ! Det bredte sig til det meste af riget. (se Gladiator-filmen) I 1700 tallet havde kvinder i overklassens frankrig, vestalindeklubber, hvor de kunne dyrke lesbisk sex. ---- er decadence noget nyopstået i pornografiens tidsalder ? Under ingen omstændigheder - det har altid eksisteret. Men hvordan får vi et samfund hvor de flestes kærlighedsliv bliver lykkeligt(moralsk eller normsat) ?????? Til sidt til A.C. Rosmon ,- Det er selvfølgelig på Chritianborg slot at Bjørn Nørgaards tegneserie (aftegnet efter foto) ellers gode tæpper hænger. Undskyld min tanketorsk. MIN DYBESTE RESPEKT TIL ALLE ! Skønt med jeres gode inlæg !

Kommentar
Fra : saramarie

Dato : 11-01-04 12:37

Fyr den af Maxx... Sikke en historisk viden. Fedt med et lille skriftligt foredrag
Metrosex... det lyder godt. Jeg kan godt lide bløde værdier, så jeg glæder mit til at den trend, du sagde er startet på Manhatten, den kommer hertil.
Så sent som i går, talte jeg med en veninde om, hvor fedt det kunne være, at prøve og komme tilbage 20'erne/30'erne - gå i de store natkluber med swingerband, telefoner på hvert bord, der kan ringe til de andre borde. De lange sexede og stilede kjoler, spillet mellem mænd/kvinder. De røde lædersofa arrangementer, det dæmpede lys osv. Alt med GALANTHED. Jubiii.
Vi blev så desværre enige om, at det er et svært koncept i og med, at det i meget høj grad også kræver, at gæsterne er med på spillet. Men man har jo lov at drømme... og dog, måske kommer det tilbage, hvis dine "teorier" holder stik Maxx.
Når vi har startet et nyt århundrede kan det være der inden længe kommer en periode, hvor shit og lorte sex og diverse andre former ikke i lige så høj grad vil være et tabu. Hvad siger du til det Morten? Det kunne da være super. Jeg er i øvrigt lidt i tvivl: Er du selv til den form for sex, eller tænder du på at filme det...?
Apropos Nørgaard, så er hans happening, med partering af en hest for derefter at proppe den i glas, da noget af det mærkeligste jeg har set. Jeg kalder det ikke kunst!
Det vil sige at metrosex ikke gælder for kvinder - at kvinder tiltager flere maskuline sider og værdier?
Til Frida - du har ret, det kan godt blive lidt snørklet. Sådan er det, når man lader sig gribe og har en masse på hjerte. Håber dette har været mere læseligt.
Mvh Sara

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 12-01-04 07:31

At være kunstner, har ikke så meget med hvad og hvor meget man fremstiller, men mere den måde du tænker. for mig handler det om at kunne begejstres eller undres, og så bringe denne undren eller begejstring videre , så den kan fange andre. F.eks. brugte Lemmerz slagtede svinekroppe på Esbjerg Kunstmuseum 1994, som han syede "forkert" sammen. Vi sidder hver aften , uden der sker en dyt, og ser mennesker blive slået ihjel rundt om på jorden. Tager man derimod et par svinekroppe, som får lov at rådne, så er det med til, i samme tv-avis som viste død og ødelæggelse på Balkan, uden at der skete noget, er folk ved at kløjs i kaffen, og springe op af sofaen for at protestere mod det svineri. Det holder ikke en meter, men det gav omtale. det generer folk meget mere at nogle dyr, der alligevel vil være slagtet, eller er slagtet, bliver brugt i kunstens tjeneste.

I det øjeblik filmen med lort og pis er lavet, tror jeg ikke der sker en disse mere, men omtalen her, har fået forargelsen frem hos nogen. Billederne i tv forargede mere end selve udstillingen, så jo, vi lader os føre rundt i manegen af medierne, men der skal en kunstner ti at lave larm i gaden, så vi også begynder at tænke.

Van Gogh tænkte lidt for tidligt, hvilket ofte sker. Han så nogle ting, "råbte " op, og der skete intet, for hans samtid forstod ham ikke. Nu er der ingen der vil undvære hans kunst, det er bare flere hundrede år for sent til at han selv kan få fornøjelsen af interessen for hans ting.

Hvis i en gang skulle få mulighed for at sehvad der bliver antaget , og ikke mindst det der bliver kasseret i forbindelse med de censurerede udstillinger, så vil i opdage, det er i hvertfald min opfattelse, at de bedste, flotteste, nytænkningen og de allermest interessante værker der er blevet indsendt, ----------- er blandt det kasserede; og at mange antagne værker også bogstaveligt kan være lavet af børn helt ned til 1½ år. Kunst, kunst, kunst. Det er en svær fisk. forøvrigt kan man stadigvæk købe lort på dåse, og det er dyrt!!!!!!!!!!!!!!!!!! Meget dyrt!!!!!!!!!!!!!

Mvh
Andreas

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 12-01-04 08:34

jeg tror lorten er trillet ned i filosofidåsen, jeg kunne forstå på maxx, at højt begavede mennesker, havde et rimelig afslappet forhold til anderledes sex og hvad der der til hører, så kunne jeg ikke lade være med at bide mærke i at maxx nævnte hitler det må jeg sige, tænk hvor mange millioner der måtte lide for en gedeknepper, var han så en "klog" mand eller var han ikke anden end en ydmyget omkopling der var blevet ydmyget i 1. verdenskrig som soldat. Tror maxx ikke , at folk der tager sig selv meget højtidligt, uanset sexualitet, er de farligste, maxx nævner også biblen, jeg er selv ateist men jeg syntes ikke, at religion hører til her, romerne giftede sig med pur unge piger, det sker selv den dag i dag, der behøves kun at skæves til den arabiske verden, men ok de er kun nået til år 1500 ca. man siger også det er kun de "kloge der regerer verden, de har sikkert nogle perversiteter ud over de "normale grænser" for ellers er det ikke gået så galt, som det er, så efter min filosofi, kun selvhævdende, egoister med trang til at dominere, des grovere des bedre (her under S/M og shitt sex og som til sidst ender i en spiral som ingen kender udfaldet af før kæden knækker.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 12-01-04 10:25

På mig, virker Hitler som en lille mand, med et meget lille selvværd, som så har haft mulighed for at hævde sig på andres bekostning, og som har brugt den ham givne magt til at holde andre nede med. Han har brugt et godt psykologisk triks, han har fundet en fælles syndebuk, og jaget folk en skræk i livet. Amerikanerne har brugt den (Marcarteismen, 11 september), Glistrup, og dermed fremskridtspartiet og Dansk Folkeparti bruger modellen. Berlin var i følge variteerne og andre kunstneriske udtryk fra dengang stolt over sin decandance.

Kommentar
Fra : bullevar

Dato : 14-01-04 20:51

sorry men shit sex er alt for klamt.!!!?!?!?!?
og alt for lol.!

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 14-01-04 22:13

Kære bullevar.

Det er let nok at sige sorry men shit sex er alt for klamt.!!!?!?!?!?, men HVORFOR mener du det er for klamt. Børn skal ikke være ret gamle, før de begynder at lege med deres egne udsondringer. På toiletterne er der ofte problemer med at mændene rammer ved siden af, når de tisser. laver man målskiver eller fluer i pisoirerne, er der næsten ingen der rammer ved siden af. Små uskyldige afarter af shit sex.

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 15-01-04 09:38

Rosmon du er nok tættere på sandheden end du regner, du ved jo også at de fleste pædofile er faktisk selv blevet udsat som børn, så hvorfor man tænder på afførringsleg kunne jo ligge i opdragelsen, jeg har set folk tvære lort ud på snuden på deres hund, for i den tro den skulle holde sig renlig, så hvordan morten har fået sine interesser fra kan man vel kun gisne om, muligvis ligger det i opdragelsen, hvis det forholder sig sådan, kan man vel kun beklage hans interesser, men på den anden side, kunne han gå til psykolog og få ændret hans personlighedsmønster.
mvh nsl

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 15-01-04 09:50

I mange år var mudderbrydning mellem kvinder, det store scoop.

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 15-01-04 10:58

mener du så det næste scoop skulle være i en mødding uaset hvilken animalsk oprindelse

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 15-01-04 11:32

Der er ikke den store forskel på mudder, ler eller lort. Selvfølgelig bliver meget ler til kunst, men det er der også lort, der er blevet ophøjet til.

Kommentar
Fra : saramarie

Dato : 15-01-04 13:14

Ok. Der stod jeg så af A.C. Rosmon.
Jeg kan godt se. at lort efter noget tid i jorden også vil blive til muld/jord. Meeeen jeg vil nu sige at der er forskel på ler og lort. Ler lugter ikke!!! Og du kan forme det ned til meget små detaljer. Godt nok har jeg ikke prøvet at "modelere" med lort, men jeg tror godt jeg kan regne ud, at det vil være lettere svært at lave en thepotte af lort.
Det er simpelthen syret - at tale om lort på den her måde - jeg sidder og griner for mig selv
Selvfølgelig har ens seksuelle tendenser som voksen noget at gøre med, hvordan du er vokset op: Hvordan oplyste dine forældre dig om seksualitet? Oplyste de dig overhovedet? Var lort og pis noget "puha" eller var det helt naturligt? Blev du slået eller på anden måde "lagt hånd på"? osv.
Der er mange faktorer, der spiller ind, men jeg tror ikke at en lyst som for eksempel "lort-og-pis-sex", kun kan ledes tilbage til barndommen og dine oplevelser her (dog har den en stor relevans).
Omgivelserne har også meget at sige. Hvilke kredse bevæger du dig i? Er du ved en "tilfældighed" blevet hevet med ind i et miljø, som du ellers ikke havde overvejet?
En anden ting er medierne. Jeg var faktisk for sjov skyld med en ven inde i en af butikkerne på Istedgade. Vi stod og så på de her kæmpe redskaber, figure eller hvad jeg skal kalde dem, til analsex. En ting var at vi begge væmmedes ved tanken og kunne forestille os hvilken smerte det må være. Men vi begyndte så at tale om hvor tilgængelig porno er i dag. Hvor forfærdeligt det er, at vi får jeg ved ikke hvor mange vinduer med porno i hovedet, når vi sidder ved computeren, ser det kioskerne, på fjernsynet...osv.
Det værste er nettet, fordi det er så let tilgængeligt. Prøv og tænk på hvor let det er for børn, at gå ind og se alle former for hjemmesider med porno.
Som en forfatterinde (jeg kan ikke huske navnet, hun har skrevet "midt i en pornotid")har skrevet: Porno er noget man selv vælger, ikke noget man skal fravælge.
Jeg er ikke imod porno, men jeg mener klart det skal være op til den enkelte at tilvælge og ikke noget man får proppet i hovedet.
Tilbage til min ven og jeg i den her pornobutik. Han fortalte om hvor grotesk det var med alle de hjemmesider, hvor især analsex blev mere og mere udbredt. Man kan se store "udblokninger" af diverse piger.
Det værste ved det er, at alle de unge, som besøger de her hjemmesider (hvor vi vist godt kan blive enige om at størstedelen er af hankøn) får et billede af, at piger elsker analsex og der ingen smerte er i det.
Det er ikke analsexen i sig selv, jeg angriber. Det er måden, det bliver vist på. UFØLSOMHED. Det gælder i i øvrigt alt porno: Det er råt, voldsomt og uden følelser. Det ødelægger for mig at se billedet af alt hvad sex handler om; kærlighed og forening mellem to mennesker, hvor det er ligeså vigtigt at give som modtage - med følsomhed.
Ja mange kvinder er til analsex og kan lide det, men så skal det sgu også være med følsomhed, med mindre man tænder på enorm smerte, hvilke jeg tror de færeste gør.
Og så kan man sige: jamen de unge vælger jo selv at besøge hjemmesiderne... Den holder ikke. En ting er nysgerrighed, en anden er at være for nysgerrig! Jeg synes for eksempel at det er dybt godnat at et barn på lad os sige 13 år, besøger diverse hjemmesider. Det er ødelæggende for at barnet -det skal selv opleve og erfare hvad seksualitet er, og ikke få et forskruet og standardiseret billede. Og mest af alt DESILLUSIONERENDE.
Det var mit indlæg for denne gang. Noget der berører mig, fordi jeg selv er træt af al den porno, jeg har fået stukket i hovedet! Nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at fået "blokket" min computer for diverse reklamer - jeg fik bare nok af halvnøgne unge piger og deres kønsorganer!
Me dvenlig hilsen og stor forventning til at læse Jeres indslag til dette...
Sara

Kommentar
Fra : saramarie

Dato : 15-01-04 13:29

Endnu en ting A.C.Rosmon. Lort er ikke kunst, og så er jeg ligeglad hvad nogle ekstremister (ha ha) har kaldt det.
Kunst er noget vi skaber oftest med vores hænder. - Et materiale eller flere, som vi former, kreere, udtrykker os igennem, "ligger sjæl i", er bevidste om, at andre skal se osv.
Lort er et naturligt produkt, der har gennemgået en naturlig process, som vi bevidst ikke har nogen indflydelse på. Lort er kroppens "skrald". Dette er ikke tilfældet med kunst!
Dannelsen af lort er en ikke-bevidst handling, men noget kroppen automatisk tager sig af, fordi det er en nødvendighed.
Dannelsen af kunst er en bevidst handling og "ikke nødvendig" (forstå mig ret).
Og så kan man komme lort på dåse og kalde det en kunstnerisk process... Jeg giver ikke en meter for det.
Dette er ikke en "nedrakning" af lort men en "credit" til kunsten.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 15-01-04 14:37

Jeg tror det er inden for det sidste års tid, at der stod en lille artikkel omat et museum havde lånt en af de berømte konservesdåser med lort i, og at den var blevet utæt, og at det havde kostet buler af penge at erstatte "KUNSTVÆRKET". Jeg mener at kune huske, at det var kunstmuseet i Randers, der var indblandet i sagen.

Her på denne side, er det et tilvalg, man har gjort, når man i første omgang går ind og læser, og vil man kommenterer, kan det i hvertfald ikke betegnes som et uheld. Derfor tillader jeg mig også at provokere dem der bare er her, for at lade sig forarge. Man kan sagtens flge med anonymt, og vil man forarges, ja så synes jeg der skal være noget at kunne forarges over. Jeg har et meget nuanseret syn på de fleste ting, og der kan sagtens være langt mellem hvad jeg kan accepterer andre gør, og hvad jeg selv vil være med til. Tilsvarende har jeg det også med kunsten.

Kommentar
Fra : bullevar

Dato : 15-01-04 17:35

k...men jeg syns bare stadig det er ulækkert...skod

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-01-04 19:00

Jeg synes eddermanemig osse det er klamt men følger dog med fra sidelinien.
Hvorfor gør jeg så det? Jamen det gør jeg fordi jeg oprigtigt er interesseret i at få af
vide om der virkelig findes mennesker, som finder deres egen og andres afføring så spændende, at de indfører det i deres sexliv - og i så fald finde ud af, hvad det er der gået galt i deres opvækst. Ja for noget er der sgu da galt

Glem alt om Freuds terorier i den sammenhæng. At nogle børn på et tidspunkt er blevet tilrettesat i et forsøg på at udforske sin egen afføring - har sgu da ikke en dyt at gøre med en evt. senere fornøjelse af shitsex. Tænk bare på, at vi allesammen sikkert er blevet gjort opmærksom på, at vi ikke skal røre ved en varm kogeplade. Vil det så sige at vi i vores voksenliv absolut skal forsøge os med netop dette, fordi vi blev forhindret i det som børn......SIKKE NOGET BAVL OG ÆVL..........

Godt nok er der en del gode skribenter på banen - men jeg ser det som en flok provokatører - der gerne deler ud af alt deres viden - og bare pukker på dem/mig som ikke gider sætte apørgsmålstegn ved, hvorfor shitsex er ulækkert.

Det er ulækkert ene og alene af den grund, at det er pisse uhygiejnisk. Sig mig er I egentlig klar over hvor mange colibakterier vi taler om og at der er nogle der frivilligt udsætter sig selv og andre for sygdomme - er i mine øjne SYGT

Frida.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 15-01-04 20:14

For få år siden , var der artikler i, jeg tror det var i Nyt Aspekt, om at bruge urin som helsemidel, og at det skulle være noget af det reneste man kunne få ,med mindre "leverandøren" var fysisk syg.

Kommentar
Fra : saramarie

Dato : 16-01-04 21:30

Kære Frida
Der er så meget der er "uhygiejninsk, beskikdt, urent, klamt osv... men det kommer an på hvilke øjne der ser det. Ja lort er "affald". Ja det er fyldt af bakterier, men det ændre ikke noget ved at mænd faktisk har deres "G-punkt" deroppe, og at det lige så vel for mange kvinder er et utrolig erogent område.
Jeg vil sige at jeg her taler om analsex og ikke de billeder jeg får af "lort og pis sex"!!! Jeg forestiller mig at dem, der er til dette gør det på hinanden m.m. -det er jeg heller ikke til. Jeg synes også det ville være ulækkert, hvis jeg selv skulle deltage i sådan noget, men derfor væmmes jeg altså ikke ved dem, der rent faktisk synes det er lækkert!
Angående frivilligt at udsætte sig selv og andre for sygdomme, så er også dette et personligt valg... Ligesom der er masser af mennesker der "frivilligt" smitter hinanden med klamydia og herpes. Det handler da også om, at man tager den risiko der er...
Tilbage til røven som en erogen zone, så kunne man jo forestille sig, at der er en dybereliggende grund til at vi tænder på det... - at der er en grund til at vi er skabt sådan. Ja måske er det for at vi ikke skal få et ubehageligt forhold til vores røv. Kroppen er jo en helhed og skal elskes for alt hvad det indebære - også din røv! Eller skal jeg være helt detaljeret og sige røvhullet!
Problemet opstår når en del af kroppen går hen og bliver tabu, og her er lige præcis røvhullet nok det område, der er mest tabu. Og er det helt ærligt ikke syndt, når man tænker på hvilke stykke arbejde det rent faktisk gør for os, og hvilken nydelse det kan give os...?
Det, jeg prøver at sige, er, at jeg synes det er vigtigt at elske hele sin krop. Ikke noget af den kan undværes - alle områder, organer, lemmer har et formål, og det er da fantastisk i hvilken harmoni disse arbejder sammen. Det eneste der desværre står af en gang imellem er vores hjerne. -Den eneste kropsdel udsyret med begrebet "bevidsthed"...! (Det er vores bevidsthed, der får os til at kritisere, føle afsky osv).
Prøv at forestille dig selv som lille, dengang du hoppede i vandpytter, sang og dansede og legede. Tror du, at du dengang syntes lort var ulækkert? Nej, det gjorde du ikke... Det er noget du (vi) har lært. Eks: Puha, du må ikke røre ved din egen afføring. Det er ulækkert".
Hvad er det for et forvrænget billede.... Ja der er bakterier i, men det betyder ikke det er ulækkert. DET ER NATURLIGT
Prøv at forestille dig hvor meget mad, der er fuld af bakterier. Tag foreksempel ost... Er det ulækkert? Nej vel.
Mange af de forestillinger vi har, er noget vi har lært gennem årene. Andre menneskers meninger, som vi har taget til os - især vore forældres!
Desværre er opfattelsen af lort blevet meget forvrænget, især i vesten. I nogle lande bruger man kolort til at bygge huse. I andre er kloakering ikke lige det mest udviklede og man skider rundt omkring... Er det fordi de er primitive?
Jeg vil sige nej, set ud fra det syn, at ordet "primitivt" ofte er negativt ladet, og der dermed menes "ulækkert".
Ja, vil jeg sige, set udfra det, som ordet i sin egentlige forstand betyder; De lever mere i harmoni med naturen og dét faktum, at de selv er en del af den. De bruger den...
Bare fordi vi lever et sted hvor vi kan gå ud på toilettet og låse døren efter os. Vi kan skylle ud hver gang vi har skidt... Så løber det ned under jorden, og vi behøver ikke tænke mere over det.
Vi og vores kultur har i høj grad gjort lort til noget det ikke er - et tabu, noget ulækkert... Vores såkaldt priviligerede kultur!!!
Der var så lidt mere at tygge på Frida. Prøv at læse det en gang til med andre briller. For eksempel et par briller, som ikke kender dine hidtidige meninger om lort...
Og som en lille men vigtig tilføjelse, vil jeg sige, at jeg ikke har skrevet nogle af de her indlæg for at provokere, men fordi jeg mener det. -jeg kan godt se at du til tider provokere A.C. Rosmon ,men også at det er sundt...
God weekend, Sara

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-01-04 22:28

Hej Sara.

Jeg læser ikke dit indlæg med andre briller end dem jeg læser med hele tiden
Kort og godt - afføring (lort om du vil) er naturligt JA. Men til hvad??
Til at skille sig af med kroppens affaldsstoffer selvfølgelig Fandme ikke til at bruge i en forskruet sexleg.

Det er nu engang sån' at jeg er overbevist om vores urin, afførring og opkast for den sags skyld - har én funktion alene - og det er at befri kroppen for affaldsstoffer og ikke en skid andet....

Jeg har aldrig udtalt, at der er tale om et unaturligt produkt - men derimod at det er unaturligt at betragte det som noget vi skal bruge til andet end affald

Frida.

Kommentar
Fra : saramarie

Dato : 17-01-04 12:32

Hej Frida
Det med at læse med et par andre briller, var ikke nedladende ment. Det hjælper blot nogle gange, at være bevidst om, at ens bevidsthed kan ændre meget på den måde, vi anskuer verden.
Jeg mener ikke at vi skal "bruge" lort til andre ting, end at udskille det fra kroppen. Men det befinder sig altså et sted, hvor mange mennesker tænder meget på at blive rørt, og så må man jo tage det med... At andre så igen leger med det i form af sekseulle "lege" er op til dem - om jeg synes det er naturligt eller ej.
Jeg tror ikke vi er uenige om at det er naturligt... Det er måden vi omgås det og betragter det på, der "skiller" os. Her taler jeg altså om det enkelte menneskes måde at betragte sin "nedre region" på. Det er her, jeg synes det er synd, at så mange synes det er ulækkert, og ikke vil røres der, at det er tabu.
Nu kan vi vist snart ikke køre mere rundt i den her...
Smil og lørdagshilsen herfra, Sara

Kommentar
Fra : tunedk

Dato : 18-01-04 17:24

Der er godt nok gang i debatten.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 19-01-04 22:46

Jeg synes det er blevet en særdeles givtig debat. Det er rart, at se damerne tage del i debatten. Rimeligt gode indlæg. Vi får også en på det blinde øje.

Min erfaring er, at mange kvinder, godt kan lide, at blive slikket for neden, og også at nogle kvinder tisser en lille smule en gang i mellem når de kommer. Det er heller ikke altid at kvinder er, og heller ikke ønsker at være "fredet" i mensturationsperioden. Så, så langt, er det næste skridt heller ikke.

Kommentar
Fra : scandinavia

Dato : 01-03-04 20:06

uha... jeg har ikke tid til at læse alle de indlæg igennem...
... men prøv at søg på scor.dk

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 02-03-04 08:17

scandinavia, du skulle prøve at læse dem igennem, der er mange af indlægene, man kan få forstand af, også selv om der skulle ryge et par tabuer eller andet under vejs.

Kommentar
Fra : scandinavia

Dato : 02-03-04 13:57

jeg har ikke så mange tabuer, jeg læste de første... der stod ikke så meget nyt

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 02-03-04 15:06

nej, det var først et stykke nede i diskusionen, da indlægene begyndte at blive lidt længere, at det blev interessant.

Kommentar
Fra : MIRACLE

Dato : 23-05-04 22:41

Endnu en pige er på - og jeg vil starte med at prioritere min respekt for maxx og A.C.Rosmon. Der skal en stor personlighed til at turde være sig selv og sige sin egen mening!

Og ja, man kan se på Hitler på mange måder, men uanset hvordan man forholder sig til ham, nazismen og 2. Verdenskrigs mange rædsler, er det stadig et faktum at Hitler var en stor personlighed. Dette betyder ikke, at han nødvendigvis var et godt menneske. Man må lære at skille tingene ad, før man råber op! Min mening er, at han levede højt på sine lederevner og illusioner: bl.a. var han ufattelig dygtig til at integrere folk til sine egne meninger og derved avle frygt for de, som "stod uden for".

Netop denne frygt ser vi i andre, men lige så vigtige sammenhæng. Bl.a. her! Vi lever i en verden, som nedbrydes og ødelægges af had til det ukendte, en frygt for det "abnorme" - men hvordan kan vi beskrive noget som abnormt, når vi knapt nok kender til det? Det, at komme med had og kritik mod en person, der ærligt og velmenende åbner et vindue op for os til sit eget liv, er netop at være angst. For ingen siger man skal kravle ind ad vinduet, og hvor mange er det lige der gør det til hverdag i stedet for at bruge døren?

Jeg synes det er modigt og stærkt, at du tør spørge Morten, for det er din ret! Intet menneske bør gemme sig, fordi det er "anderledes" - Vi er alle os selv.

Og hvad så hvis han vil stable porno op i bunkevis? Det er hans valg! At komme med barnlige kommentarer er nyttesløst, de gør højst skade - og hvilket menneske kan retfærdiggøre at gøre andre ondt med vilje? kun Gud har ret til at dømme.. Hvis i virkelig er så "perfekte", så kig dog på jer selv endnu engang... Hellere være sig selv tro end leve på en løgn.

Selv om jeg kun er 16 lever jeg med en stor respekt for andre, og det er uanset hudfarve, race, job, status eller sexualitet. Det er der mange voksne, der faktisk ikke kan tillade sig selv.

Held og lykke Morten

Kommentar
Fra : MIRACLE

Dato : 23-05-04 22:41

Endnu en pige er på - og jeg vil starte med at prioritere min respekt for maxx og A.C.Rosmon. Der skal en stor personlighed til at turde være sig selv og sige sin egen mening!

Og ja, man kan se på Hitler på mange måder, men uanset hvordan man forholder sig til ham, nazismen og 2. Verdenskrigs mange rædsler, er det stadig et faktum at Hitler var en stor personlighed. Dette betyder ikke, at han nødvendigvis var et godt menneske. Man må lære at skille tingene ad, før man råber op! Min mening er, at han levede højt på sine lederevner og illusioner: bl.a. var han ufattelig dygtig til at integrere folk til sine egne meninger og derved avle frygt for de, som "stod uden for".

Netop denne frygt ser vi i andre, men lige så vigtige sammenhæng. Bl.a. her! Vi lever i en verden, som nedbrydes og ødelægges af had til det ukendte, en frygt for det "abnorme" - men hvordan kan vi beskrive noget som abnormt, når vi knapt nok kender til det? Det, at komme med had og kritik mod en person, der ærligt og velmenende åbner et vindue op for os til sit eget liv, er netop at være angst. For ingen siger man skal kravle ind ad vinduet, og hvor mange er det lige der gør det til hverdag i stedet for at bruge døren?

Jeg synes det er modigt og stærkt, at du tør spørge Morten, for det er din ret! Intet menneske bør gemme sig, fordi det er "anderledes" - Vi er alle os selv.

Og hvad så hvis han vil stable porno op i bunkevis? Det er hans valg! At komme med barnlige kommentarer er nyttesløst, de gør højst skade - og hvilket menneske kan retfærdiggøre at gøre andre ondt med vilje? kun Gud har ret til at dømme.. Hvis i virkelig er så "perfekte", så kig dog på jer selv endnu engang... Hellere være sig selv tro end leve på en løgn.

Selv om jeg kun er 16 lever jeg med en stor respekt for andre, og det er uanset hudfarve, race, job, status eller sexualitet. Det er der mange voksne, der faktisk ikke kan tillade sig selv.

Held og lykke Morten

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 23-05-04 23:43

Det varsgu et voksent og meget modent indlæg. Respekt!!! Var alle mennesker så velovervejet i deres synspunkter, behøvede vi ikke engang politi, da du udviser både respekt for andre og storsind; det er der altså ikke mange der er store nok til at indeholde. Jeg ser meget gerne flere indlæg fra MIRACLE!!!

Kommentar
Fra : MIRACLE

Dato : 24-05-04 22:53

Tusind tak... Jeg har faktisk kun lagt et her og et under religion : HVORFOR!?

Jeg synes nemlig, at hvis jeg skal beskæftige mig med et emne, skal det omhandle respekt for alle former for liv - eller mangel på samme.

Da jeg så denne debat tænkte jeg først på Morten, og de der har de på samme måde, der bliver hånet og nedgjort for noget vi end ikke kender til - og ja, så ville jeg træde til. Folk skal vide, at de ikke er alene i denne verden, og da slet ikke grundet i andres uvidenhed.

Så tusind tak A.C. , det betyder meget for mig at andre synes om mit budskab.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 24-05-04 23:57

Jeg har altid haft en åben holdning over for andre og deres synspunkter, og peget på den intolerence der er i mange religiøse kredse. Jeg har kunnet tillade mig at gøre det i de kredse jeg var tilknyttet, og over for folk der opsøgte mig i et religiøst ærinde. Jeg er rendt ind i nogle Satanister, og lige som kristne er der ingen ensartede opfattelser af tingenes tilstand, men nu fik jeg vist hvordan tolkning af satanisme tolket af satanisterne selv, ikke tilnærmelsesvis har noget med det som kristne tror de ved. Ligesådan går det også helt galt når andre vil til at udlægge, hvad andres sexualitet går ud på, og så får fordommenne frit spil. Det har vi kunnet se i denne tråd. Der blev skrevet Shitsex, men hvem der skulle hvad, det stod der ikke noget om, og så kom forargelserne. Nogen glemte at have et overskud til at lade de få, for hvem det siger noget, få glæde af hinanden. Hvad de gør, med eller uden kamera, er op til dem selv, og hvis jeg vil købe en sådan video, ja så er det vel op til mig selv, - og min pengepung, jeg har ikke brug for andres forargelse, til gengæld skal heller ingen forlange, at jeg ser filmen, hvis jeg ikke ønsker at se den. Så længe ingen bliver skadet eller tvunget til noget de ikke ønsker, bør ingen blane sig! .....og kannogen finde ud af noget sammen, så fint nok med mig.

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 04-12-04 01:21

Seriøst så er lort og pis sku da ikk nået man giver sig til at lege med...
Det er da for ulækkert og der er også en masse bakterier i lort.
Tanke om at nogen synes det er fedt at sidde og gramse i det er for afskyligt...
Lort og pis hører til i toilettet og ingen andre steder.
Hvad er der galt med almindeligt sex nu om dagen...?
Hvorfor skal alting være sygt og klamt...?

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 04-12-04 10:30

Når børn skal til at opdage sig selv og deres omgivelser, og blive renlige, er lort og pis noget af det de begynder at undersøge, og undersøge grundigt. jeg ved ikke hvor godt det er på det tidspunkt at slå dem over fingrene og sige puba. Se blot hvor mange mennesker der i de "civilicerede" samfund mangler kontakt til deres egen krop og mangler sans for andres territorier, med deraf følgende problemer. Hvad er bedst at ungen mærker verdenen, eller bliver distanceret fra sig selv. ......Og om du dyrker shitsex, eller laver keramik; forskellen er nok ikke så stor.