/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
offroder 125ccm suzuki
Fra : speed1
Vist : 285 gange
20 point
Dato : 06-11-03 20:57

Hej jeg har lide et problem jeg har en offroder 125ccm suzuki og jeg mangler et stempel og pakninger er her nogle der hved hvor jeg kan købe det så er det er stor hjælp til mig ))

Kommentar
Fra : Dark_Magician

Dato : 07-11-03 08:03

hej speed1

prøv inde ved thansen, de har næsten alt til motorcykler og knalerter: www.thansen.dk

hilsen Dark_Magician

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 15-12-03 23:27

Ouha jeg vil satme da ikke begynde at købe hos tSvansen ! kan godt love dig det er 100 % uoriginale made in Taiwan my ass produkter !!!! Kan ikke anbefale at købe reservedele der !

Hvis du lige fortæller hvilken offroader det er, gør det sgu lidt nemmere for mig at fortællle dig hvilken forretning og finde det billigst muligt,

Vh
Thomas

Kommentar
Fra : gpz900r

Dato : 23-01-04 20:21

Hej speed1........ Prøv hos A.T MC Teknik www.atmcteknik.dk og de har med sikkerhed stempel osv. til din TS'er, ligesom de er alletiders at snakke med og har stumper du ikke kan finde nogen andre steder, og alt i rigtig god Japansk kvalitet til priser der får konkurrenterne til at tude!

Har tidligere selv haft en TS185ER og har købt mine stumper der, ligesom jeg fortsat gør og er utrolig glad for.

Hilsen Lars og GPZ900