/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Fildelings-community
Fra : nutman
Vist : 577 gange
100 point
Dato : 06-11-03 17:12

Jeg mangler et simpelt system, hvor brugere logger på og kan uploade og downloade deres egen musik, som mp3 filer (eller hvad de nu har lyst til).

Strukturen, som de kan placere deres filer i, består af nogle sektioner/mappe, som visse brugere har adgang til (dette bestemmer jeg som admin), men brugerne bestemmer hvilken mappe, de vil lægge deres filer i, alt efter hvem de ønsker skal have adgang til dem.

Findes dette som et samlet community/fildelingsscript et eller andet sted? Gratis, naturligvis...

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 06-11-03 17:38

Har du ledt på http://teliadk.tucows.com/
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : f.elsborg

Dato : 06-11-03 19:46

Prøv linux. Det er godt nok tungt at komme igang med, men der arbejdes på at gøre det hele meget lettere i mange brugergrupper.
Kig evt. på http://www.arklinux.com eller http://www.linuxpusher.dk. Den første har en gratis distribution, der fylder 2 cd'er - til hvis du har en flatrate adsl-forbindelse og en cd brænder. Det andet link står for salg af mange distributioner i danmark og har links til f.eks RedHat Linux og Debian Linux.

Linux har mange gratis muligheder for at lave forskellige servere.

VH
Finn Hansen

Kommentar
Fra : nutman

Dato : 07-11-03 07:19

Eh, ok...jeg gjorde det måske ikke klart nok, men det skal være et ASP-script, som kan køre på mit webhotel.

Kommentar
Fra : nutman

Dato : 19-03-04 08:59

ee

Godkendelse af svar
Fra : nutman

Dato : 19-03-04 09:21

Ingen gav brugbart svar, men da man (desværre) ikke kan trække sine points tilbage, må de ryge til den første, der gav et svar.