/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win. - 98. Fjerne billede fra opstart.
Fra : Baun
Vist : 505 gange
50 point
Dato : 06-11-03 14:12

Jeg har downloadet et animeret gif-billede, som skulle være baggrund på skrivebordet. Det kommer frem lige så snart pc'en starter op og forsvinder så, hvorefter det "normale" skrivebord med ikoner kommer. Hvordan sletter jeg det downloadede billede? Jeg har søgt på billedets navn uden at finde det. Det ligger ej heller som baggrundsbillede under "Egenskaber for skærm". Kan simpelthen ikke finde det!

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 06-11-03 14:36

Du søger med *, det er den over 9 tallet
Søg alle filer og mapper, og skriv: *.gif
Så kan du se hvor når det er oprettet mm.
Hvis der er formange gifbilleder, er det fordi browseren gemmer dem midlertidig, dem kan du først slette i Internet Explorer. funktioner / internetindstillinger slet cookies slet filer.
Den ligger jo nok i Windows eller et underbibliotek af Windows.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-11-03 16:13

billedet ligger som aktiv web og derfor opleder du 2 billeder
vælg egenskaber for skærm ->> baggrundsbilled vælg et andet gif billed eller intet billed
og genstart (for at opdatere),
hvis du har fået billedet ved at vælge det som baggrund (andvend som baggrund)
fra en internet side ligger det sikkert i din liste over billeder(i egenskaber for skærm)
og hedder noget med 'ms' og/eller et langt nummer.
Ellers hedder det 'internet explore wallpaper'
Mvh Natmaden

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-11-03 19:08

Det er også muligt at du har gemt det under Dokumenter og Billeder.
Billedets navn, er det lig med filnavn?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-11-03 09:41

Hvordan går det?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-11-03 18:01

Spørgsmålet har stået længe, husk at luk det, ved at give point til den du syntes?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-02-04 14:46

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-05-04 23:28

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-05-04 21:22

Enig

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-07-04 01:01

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Baun

Dato : 10-03-06 16:58

Tak for svaret pallebhansen.