/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Ignition eller Backpacker?
Fra : Bifkim
Vist : 357 gange
450 point
Dato : 06-11-03 00:24

Hej...
Er der en der ved hvor man kan købe Ignition eller Backpacker?
Det skal være det første Backpacker og det er et rejse spil...
Ignition er gammelt racerspil noget nær Micro Machins hvor man kan køre skolebus politibil og bannaer bilen det er bare nogle af bilerne... Håber på der en der ved hvor man kan købe dem....
Mvh
Bifkim

Kommentar
Fra : sredna2210

Dato : 06-11-03 11:36

http://www.backpacker-game.com/

Link til siden om backpacker-spillet

Kommentar
Fra : sredna2210

Dato : 06-11-03 11:37

....ups... det var jo backpacker 3 ....det var jo ikke det du søgte.......

ved ikke hvor du kan få fat i det andet

Kommentar
Fra : Bifkim

Dato : 06-11-03 15:25

Her er et billedet af Ignition: www.uds.se/games/?iId=35
Mvh
Bifkim

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 06-12-03 00:55

Jeg ved jo ikke om det hjælper dig, men den første backpacker kan lånes på biblioteket. Det hjælper så ikke så meget hvis du vil eje den.

Hilsen Stormfeldt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-03 00:04

Det kan være du kan downloade ignition her!
http://downloadsafari.com/games.asp

Kommentar
Fra : Bifkim

Dato : 20-12-03 02:36

Hej tedd
Jeg lige prøvet dit link jeg kan godt finde Ignition men den vil ikke Download det ved du hvad man så skal gøre?
Mvh
Bifkim

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-12-03 22:52

Næh det ser godt nok ud til at være et gammelt link, desværre

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-12-03 23:18
Kommentar
Fra : Bifkim

Dato : 22-12-03 21:49

Hej
Er der ikke en butik hvor man kan købe det?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 16:22

Blev dit spørgsmål besvaret? I så fald accepter venligst et svar

Kommentar
Fra : Bifkim

Dato : 04-06-04 14:03

Jeg prøvet at gå ind på det link men man kan ikke få det til at virke