/ Forside/ Teknologi / Netværk / NetWare / Spørgsmål
10  Klaudi 110
Lav Gratis Hjemmeside?
Fra : Bifkim
Vist : 24688 gange
30 point
Dato : 06-11-03 00:14

Hej..
Hvor kan man lave en gratis hjemmeside?
Jeg ved man kan på www.webbyen.dk men der kan man kun havde 15billeder på sin hjemmesider og det er jo ikke ret meget og helst ikke et sted hvor man skal bruge Html koder for det er jeg ikke ret god til... Håber der er nogle som kan hjælpe mig...
Mvh
Bifkim

Kommentar
Fra : splitz

Dato : 06-11-03 02:11

hejsa Bifkim.
prøv denne side her kan du søge efter gratis hjemmesider

Accepteret svar
Fra : splitz

Modtaget 30 point
Dato : 06-11-03 02:11

ups her er den http://www.internetplads.dk/
mvh
splitz

Godkendelse af svar
Fra : Bifkim

Dato : 06-11-03 02:24

Tak for svaret splitz.
Det er en god side..
Tak for det..
Mvh
Bifkim

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 03-01-05 01:25

hvordan får man så lavet den hjemmeside? hehe

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 03-01-05 01:28

skal man så bare logge ind?

Kommentar
Fra : Bifkim

Dato : 03-01-05 12:49

Jeg har bare valgt Webbyen men den side er der en del forskellige udbyder, så jeg har ikke så meget forstand på dem så jeg kan ikke rigtigt hjælpe dig.

Mvh
Bifkim

Kommentar
Fra : Bindegal

Dato : 30-01-05 07:53

Der er også en anden mulighed.

http://webmasters.info-side.dk/NewSite/
kan man gratis oprette en hjemmeside der er til, at gå til. efter en lille registrering kan man gå igang med det samme.
Der er ingen reklamer og man kan uploade så mange billeder man vil.

Hvis du vil se hvordan et site evt. kan se ud, så slet NewSite/ fra url.

jeg har haft min i over 2 år nu og kan ikke finde nogen lettere sitets at lave (det er som e-mail)

Kommentar
Fra : neelgarfield

Dato : 06-03-08 08:23

Prøv Skysite

www.skysite.dk

Gratis hjemmeside med valgfrit design Få dit eget subdomæne eks. mysite.skysite.dk. Opret sider og sæt tekst og billeder ind lige så let som at arbejde med word

Kommentar
Fra : Maria_22

Dato : 29-03-08 05:57

Jeg vil bare sig du ikke behøver at gemme billederen!..
Prøv bare at ligge dem ind ved at kopire og sæt ind!

Maria

Kommentar
Fra : ABJensen

Dato : 29-12-09 23:11

Er der nogen der hvordan man kan lave hjemmeside selv? Kan man bruge Word, og hvor gør man af filerne?

Jeg har prøvet at læse, men fattede det ikke helt: http://www.hvordan.dk/hvordan-laver-jeg-et-website

Kommentar
Fra : Icomment

Dato : 05-12-10 16:01

Jeg synes hellere I skal bruge Freewebsite i stedet for Skysite og Webbyen som der bliver nævnt.
Det er langt bedre og nemmere, plus du kan få en gratis hjemmeside der er reklamefri.

Det kan du ikke på skysite så vidt jeg ved!

I kan finde dem på http://www.freewebsite.dk