/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
politi
Fra : buko
Vist : 541 gange
100 point
Dato : 04-11-03 15:07

Hej jeg vil hQre om der er nogen der ved hvordan de ser ud eller har billeder af de nye motorcykler politiet har fAet til at jagte scooter?

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 04-11-03 15:13

mørkerød bmw.... tøj (sort og mørkerød!!! men mon ikke der er flere typer af dem ha ha

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-11-03 15:19

BU KO

Kør lovligt - så blir du ikke jagtet - ellers er det S K Ø N T hvis du blir taget

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 04-11-03 15:19

Jow ser du, deres motorcykler ligner sådan nogle der har 2 hjul, for lygter, baglygter, et sæde, muligvis plads til 2. kaffekop holder og donut bakke. udover dette kan de kendes på den larm der kommer ud af motoren, og sådan en underlig lyd hvis de jagter nogen.
Orh jeg er fun fun..

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 04-11-03 15:28

Måske buko bare ville høre, hvordan disse motorcykler ser ud, da han forleden så en scooter blive jagtet af en motorcykel og så ville han bare lige høre, om det evt. var politiet der var på jagt efter en bølle eller om det var et internt rocker opgør

Hvad ved jeg - bare en tanke. Men jeg ved ikke hvordan de ser ud......

Hilsen Ruder

Kommentar
Fra : KINGPIN_DK

Dato : 04-11-03 15:40

Hej Buko......
Måske kan det her gi' et hint.........også til fjolserne der tilsyneladende ikke har noget fornuftigt at sige.

http://www.euobserver.dk/index.php?page_id=13&data_id=3043
http://www.scooter-planet.dk/Udflugter_bellamotor2003.htm (nederst på siden)
http://www.kbh-politiforening.dk/nyheder/nyhed200802.htm (???)

KPDK

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-11-03 15:41

>ruder4

Godt forsøgt ruder4 - det er osse ganske almindeligt at private motorcyklister jagter scooterterrorister, så det er slet ikke sikkert det er politiet der var tale om

Ram

Kommentar
Fra : buko

Dato : 04-11-03 15:50

Hehe tak for alle svarne...ps er ikk blevt taget af dem i nu;)....men kan man ikk finde nogen billeder af de off-roader???

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 04-11-03 17:03

>ram2

Nej lige præcis - fnis. Men jeg kan nu se på bukos kommentar, at han ikke som jeg troede (hø hø) var en almindelig lovlydig borger, men een af de bøller som hæger over alt - og som jeg personligt hader, når de fræser frem og tilbage, frem og tilbage på deres mega larmende scootere dagen lang. Så buko, mon ikke du kunne gøre os en tjeneste ( i hvert tilfælde gøre mig en tjeneste) og finde en anden hobby, end at leje tagfat med politiet???

Ruder4

Kommentar
Fra : buko

Dato : 04-11-03 18:31

Hehe det sker joo også vi lejer tagfat med politi....men det ska siges vii ikk køre fram og tilbag hele tiden...

Kommentar
Fra : RAF.DK

Dato : 05-11-03 17:57

på MOPEDGALLERY.DK kan man download en film der hedder 19 DIREKTE eller noget i den stil. der kan man se den og dem der køre på den............ og de snakker om hvor den mest bliver brugt..............................................................................................og du har vil en tunet knallert eller scooter..........................

Kommentar
Fra : buko

Dato : 06-11-03 13:57

En tunet scooter det mA man ikke ha sA det har jeg da ikk

Kommentar
Fra : inspectorclousseu

Dato : 14-11-03 11:00

Godt link RAF.DK

Grim offroader med en grim mand på, og hvis nogen siger at den er da meget pæn, så har de ikke set den civilklædte offroader i Viborg, for han er virkelig grim......

Kommentar
Fra : buko

Dato : 17-11-03 19:49

LOL hehe

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 15-12-03 23:38

Herjsa

Hmmm de billeder som KINGPIN_DK viser er overhovedt ikke den på nogle af billederne !

Hmm jeg har ikke direkte billeder af den, det ligner en ganske almidelinge offroader TOURING maskine ! der er stadig fuldkåbe på den, bare i mindre design, den er cevil og er i forskellige farver....! Men inde på mopedgallery.dk er der nemmerlig 1 dokumentar hvor man kan se dem under film, som der bliver nævnt tidligere...!
Hastigheden er ikke stor på Offroaderen, ligger på ca. MAX 130 km/t Så du kan sagtens køre fra dem i bil og MC, men de har stadigvæk scanner siddene på dem
Vh
Thomas