/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Brug af kandu.dk
Fra : rackbox
Vist : 557 gange
10 point
Dato : 03-11-03 23:17

ja - jeg kunne ikke finde den relevante kategori - så det her er det nærmeste jeg kunne komme...
Når jeg arbejder med kandu.dk kan jeg øjensynligt ikke svare på spørgsmål - kun lægge kommentarer... Selv til helt dugfriske spørgsmål. Hvordan gør jeg?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 20 point
Dato : 03-11-03 23:19

Det er op til stilleren af spørgsmålet at acceptere et svar eller kommentar som du kalder det!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-11-03 23:20

Der er forøvrigt en katogori der hedder Kandu!

Kommentar
Fra : rackbox

Dato : 03-11-03 23:32

tedd: Du får point - men ved du om man kan annulere et sp. hvis der ikke er acceptable svar? (Jeg ved, at man kan, hvis der ingen svar er, men...)

Godkendelse af svar
Fra : rackbox

Dato : 03-11-03 23:35

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : esc2spc

Dato : 03-11-03 23:35

Du skal skrive i det samme nedståenede felt om det er spøegsmål eller svar. Der er ikke forskellige felter til det.

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 03-11-03 23:36

Ja - du har så set hvordan det funker det nu! Vi (andre) kan jo også kun kommentere f. eks. dette spm.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-11-03 23:44

næh er der først kommenteret klapper "fælden"

Kommentar
Fra : rackbox

Dato : 03-11-03 23:51

Damn..

Så en dum spammer kan altså låse mine point, hvis ikke andre svarer? Humm...