/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
TILLYKKE til Qualiman
Fra : bantam
Vist : 506 gange
10 point
Dato : 02-11-03 22:21

Rigtig mange gange tillykke med gevinsten i Kandulodtrækningen

Hvor er det dog dejligt at se at det nu åbenbart viser at det virker da Kandu lovede at ændre på trækningen, så det ikke kun er pointrytterne som har chancen, men også alle med få point.

Jeg blev s.. så glad, så er der da lidt retfærdighed til.

mvh
Bantam

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 20 point
Dato : 02-11-03 22:24

Det er nemlig rigtigt. Giver større motivation for alle....

Det sjove er nemlig også at man ser at hvis pointtallet er højt, flokkes gribbene....

Stort tillykke, også herfra...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : briani

Dato : 02-11-03 22:29

Hejsa og godaften Bantam

Jamen jeg er da helt enig med dig
dejlig at se at kandu nu trækker lod på den måde som de hele tiden har skrevet på deres side
nu har alle nemlig en chance for at vinde,hvis man har tjent lidt point i månedens forløb.

Også et Qualiman herfra
Mvh
Brian

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 03-11-03 00:19

Hej Qualiman

Et STORT TILLYKKE skal også lyde herfra

Karin

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-11-03 00:22

Osse fra mig selv om jeg lå på førstepladsen!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-11-03 09:38

Uhhh! Jamen det er jo den første Regninger osv.
STORT til lykke herfra også
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-11-03 09:41

NB: Qualiman... du skal nok væbne dig lidt med tålmodighed. Leveringstid på mere end en måned er ikke unormalt for Kandu... jeg har f.eks ikke modtaget min endnu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-11-03 11:22

Til-mer-lykke Qualiman.

Der er stadig et stykke vej til Top 50

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-11-03 11:58

Og et stort fra Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-11-03 12:23

lad mig være med osse - tillykke Qualiman (selvom jeg ikke kan huske dig)
- det skal ikke forhindre mig i, at synes denne nye pointfordeling er ææhhhmmm - skal vi sige underfundig, god - men underfundig.

Så tillykke med din dims (hvad var præmien egentlig i okt. måned ?????)

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-11-03 13:33

Fnollerpige -> Trådløst tastatur og mus.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 03-11-03 13:50

>Fnollerpige

Der er da vist ikke ændret noget med pointfordelingen, men den måde hvorpå trækningen foregår.

Så vidt jeg forstod var det vist før sådan at det ALTID var nr. 1 eller 2 på top 10 som vandt, men er nu lavet om så ALLE kandubrugere som har optjent superpoint i den forgangne måned også kan være heldig, og det er det jeg syntes er godt, for en bruger der måske kun har svaret på et spgsm til 100 point, kan jo have brugt meget tid på lige dette måske meget svære og kompliceret problem, end en der måske har svaret på en masse "nemme" spgsm., hvis du forstår hvad jeg mener.

Hvordan går det ellers med dit Dansk bredbånd, er du også kommet med på "vognen" nu.??

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-11-03 14:17

Okay, tak for svaret Molo

-------------------------------

Hej Bantam

Ja Bantam det har du ret i - dum formulering jeg kom med der - men bare I ved hvad jeg mener - ikke så meget hvad jeg siger, men hvad jeg mener

Uuuhh DB - nej er stadig ikke med på den.... ringede til dem sidste uge og venter svar denne uge på, hvor, hvad og hvorfor.

Så pt. er vi ikke kommet på - de kunne ikke rigtig levere noget særligt servicevenligt svar derpå - men lovede vi ville få en konkret dato i løbet af denne uge. Så der ligger den og venter lige nu.

Fortsat god dag allesammen

--------------------------------

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-11-03 14:28

Fnollerpige -> Det var så lidt. Vidste du ikke, man kan se præmien her : http://kandu.dk/dk/premie.asp ??? Nederst altså.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-11-03 15:42

Det er efterhånden pinligt det her

*hvisker* Jo ved det godt nu Molo - det havde jeg lige glemt.

Karina

Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 18-04-04 12:09

Tak for svaret h_blunck.