/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Radeon 9200 tv/out problem
Fra : krasser
Vist : 420 gange
80 point
Dato : 02-11-03 20:15

Hey allesammen..

Jeg har et meget stort problem.. Jeg bruger min pc til at se film (dvd), på mit tv. Men når jeg ser film er der kun et sort billede, der hvor filmen skulle have været.. jeg kan sagtens se alt andet, så der er signal, men jeg kan ik se film..??

Hvad skal jeg gøre for at ændre det??

Kommentar
Fra : perkh

Dato : 02-11-03 20:52

Hej krasser
Og du har været inde i egenskaber for skærm og fortælle at den skal bruge tv som monitor?
mvh.
Perkh

Kommentar
Fra : micjo

Dato : 02-11-03 21:34

Halløjsa

Jep egenskaber for skærm- skift til TV. Og egnskaber for dit grafikkort også TV.
Og sidst skal du huske at stille både grafikkort og evt afspiller software til [PAL ]
Det er europæisk TV standard.
Det er mange kombinations muligheder.

Kommentar
Fra : krasser

Dato : 08-11-03 23:10

OKi.. prøver lige.. ellers tak.. men skriver lige igen hvis at det ik virker

Kommentar
Fra : krasser

Dato : 08-11-03 23:16

men jeg syntes at det er lidt underligt, at i starten kunne jeg sagtens se det i mediaplayer.. men ik nu